שר הביטחון ליברמן: "כל הרשימה המשותפת הם פושעי מלחמה"

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון ליברמן: "כל הרשימה המשותפת הם פושעי מלחמה"

    שר הביטחון אביגדור ליברמן תקף היום בחריפות את חברי הרשימה המשותפת ותושבי ואדי ערה: האם הם אזרחי ישראל? האם אני חייב להיות הפראייר שלהם שמשלם ביטוח לאומי, אנחנו חבורת פראיירים, 14 מיליארד שקל נותנים להם • חלק מחברי הכנסת של הרשימה המשותפת עזבו את המליאה במהלך נאומו

    ליברמן צילום: הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן השיב במליאת הכנסת להצעת אי אמון שהגישה הרשימה המשותפת תחת הנושא "הממשלה מקדמת מדיניות מבוססת על פשעי מלחמה", ותקף בחריפות את חברי הכנסת של הרשימה: "כל הרשימה המשותפת הם פושעי המלחמה". חלק מחברי הכנסת של הרשימה המשותפת עזבו את המליאה במהלך דבריו של ליברמן.

    ליברמן: "כל יום נרצחים במזרח התיכון כ-400 איש בתוך מדינות ערב, קרוב לאלף פצועים. בתימן נרצחו 160 איש ביום, למישהו אכפת? תסתכלו כמה פיגועי טרור יש מדי יום, מישהו מדבר על פשעי מלחמה? אילו שיושבים כאן הם פושעי מלחמה, כל הרשימה המשותפת הם פושעי מלחמה".

    ליברמן גם התייחס לדבריו אתמול לגבי החרמת תושבי וואדי ערה ואמר: "מישהו ראה שחוגגים יום עצמאות של מדינת ישראל בוואדי ערה? ראיתי אותם עם הדגלים של הרשות הפלסטינית, עם דגלי חיזבאללה, עם תמונות של נסראללה, בוואדי ערה לא תראו דגלי ישראל, רק דגלים אחרים. האם הם אזרחי ישראל? האם אני חייב להיות הפראייר שלהם שמשלם ביטוח לאומי, אנחנו חבורת פראיירים, 14 מיליארד שקל נותנים להם. האזרחים האלה שהיו  בהלוויה של שלושת הרוצחים באום אל פאחם. מבחינתי הם לא אזרחים לגיטימיים."

    בסוף דבריו תקף ליברמן את חברי הכנסת של הרשימה המשותפת ואמר: "תסתכלו מה עשיתם בסוריה. בטח בחמאס היו נותנים לכם לפתוח את הפה. בטח בתימן, היו נותנים לכם לפתוח את הפה. פה אתם מנצלים את החולשות והיתרונות של מדינה דמוקרטית כדי להרוס אותנו מבפנים. אין לנו אשליות. אתם נמצאים פה בטעות ויהיה זמן שלא תהיו פה."

    ח"כ חנין זועבי הציגה את הצעת אי האמון בשם הרשימה המשותפת ואמרה: "הממשלה היא ממשלה פושעת, יש להעמיד לדין את ראש הממשלה בבית הדין הבין לאומי בהאג, בגלל שהוא פושע מלחמה. יחד עם הקואליציה שלו הורגים ילדים, שודדים אדמות ורודפים אחרי ארגוני זכויות אדם. במדינה הזו הרוע הוא שם המשחק, הוא נורמה מקובלת המאפיינת את המדיניות מאז ומתמיד. כיבוש הוא תמיד כוחני, אלים, לא לגיטימי ובסיס לפשעי מלחמה."

    בתוך כך דחתה המליאה את כל הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה:



    0 תגובות