השר דרעי העניק פרס ניהול תקין לבני ברק אלעד ומודיעין עילית

    איתי גדסי No Comments on השר דרעי העניק פרס ניהול תקין לבני ברק אלעד ומודיעין עילית

    בטקס שהתקיים הערב בבנייני האומה העניק שר הפנים דרעי פרס ניהול תקין לעשרות ראשי רשויות. בין מקבלי הפרס: ראה"ע ב"ב חנוך זייברט, ראה"ע מודיעין עילית יעקב גוטרמן וראה"ע אלעד ישראל פרוש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי חילק היום בטקס חגיגי בבנייני האומה בירושלים את פרס הניהול התקין לעשרות עיריות ומועצות ברחבי הארץ. בין מקבלי הפרס, הערים החרדיות בני ברק, מודיעין עילית ואלעד.

    השר דרעי ברך את ראשי הרשויות הזוכות : ״אני מברך את ראשי הרשויות  אשר בזכות עבודתם הקשה הגיעו לאיזון תקציבי, לפיתוח ישוביהם ולשגשוגן והיא זו אשר הובילה אותם לקבלת הפרס. שאיפתי היא לראות פה עוד ועוד רשויות אשר יקבלו את הפרס".

    פרס שר הפנים לניהול כספי תקין ברשויות המקומיות ע"ש חיים קוברסקי ז"ל לשנת 2016, הוענק לאחר בחינה כי הרשויות עמדו בקריטריונים הכוללים: סדרי עבודה ומינהל, יעילות כספית וביצועי תקציב, העסקת עובדים וניהול ההון האנושי, ניהול התאגידים העירוניים והיערכות לחירום ורישוי עסקים.

    ראש העיר אלעד ישראל פרוש אמר לאחר קבלת הפרס: "אנחנו מודים לקב"ה על הסיעתא דשמיא שמלווה אותנו. הפרס האמיתי הוא לתושבים, שבלי האמון שהם מעניקים לנו כל השנה, לא היינו מגיעים להישגים הללו. זה המקום להודות לעמיתיי להנהלת העירייה ובמועצת העיר, ששיתוף הפעולה המבורך שלנו מוביל את העיר למקומות טובים יותר".

    3dfd79ff-773b-41b1-957f-0829d32ed019



    0 תגובות