ח"כ מלכיאלי: "התנהלות מכוערת והזויה; עבירה פלילית"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ מלכיאלי: "התנהלות מכוערת והזויה; עבירה פלילית"

    פרויקט השנאה: ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) מתבטא בחריפות כנגד ההתנהלות כפי שפורסמה הבוקר ואומר: "זה נותן דלק לאויבים שלנו" • וגם, יש לו הצעה כיצד להצר את צעדי יזמים מסוג זה

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: יעקב כהן, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקט השנאה שנחשף הבוקר בידיעות האחרונות ממשיך לעורר הדים. מהתחקיר כלה כי בהתנהלותו קיימת אפליה חמורה בין ספרדים לאשכנזים. ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח עם איתי גדסי בתכנית "הפוך על הפוך" ואמר: "אני רוצה לקחת את זה לפן אחר. אנחנו נמצאים בכנסת מול התקפה יום יומית במליאה – מול אויבים מהאופוזיציה ואנשים שמחפשים להתנגח בחרדים. רוב הטענות אנחנו יודעים להתמודד אתם כי יש לנו טענות מבוססות אבל כשמגיע הנושא הזה של האפליה כמו זה, אני ממלא את פי מים. באמת אין לי מה לומר".

    מלכיאלי טוען: "זה נותן דלק לאויבים שלנו. כמה מכוער והזוי זה. דברים שמזכירים שנים אפלות. תחשבו על החילול ד' שבסיפור הזה. באמת אין מה לענות על זה. אני משתמש במה שרבי יהודה הלוי ענה למלך כוזר "מצאת את חרפתי"".

    אם כי, מוצא מלכיאלי לנכון להדגיש: "זה בשוליים ולא במיינסטרים אבל עדיין אני מזועזע מזה".

    לדבריו: "הייתי מציע לאדם שנדחה על רקע גזעני ללכת לרב ולקבל היתר להתלונן נגד אותה חברה. זו עבירה פלילית. הבעיה שעושים בצורה מתוחכמת. הם מתוחכמים ויודעים לצאת מזה ולא לעבור על החוק בצורה גלויה. להבא צריך להקשות על היזמים הללו ולחזק את היזמים שלא נוהגים כך וברמה הציבורית להביע מחאה".



    0 תגובות