עסקים בצל משבר: משלחת טורקית בוחנת הקמת קניון בירושלים

    צבי טסלר No Comments on עסקים בצל משבר: משלחת טורקית בוחנת הקמת קניון בירושלים
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחרונה פנה משרד הכלכלה הטורקי לנשיא לשכת המסחר ירושלים, דרור אטרי, בתיווך אנשי עסקים ובעלי עניין אחרים טורקים וישראלים בבקשה לסייע בהקמת מרכז מסחרי שיהיה כולו על טהרת מוצרים טורקים. זאת כחלק ממהלך רחב יותר של חיזוקו העמקת הקשרים שבין המדינות.

    משרד הכלכלה הטורקי בוחן בימים אלה את הקמת קניון באיזור ירושלים והסביבה במטרה לעודד מפעלים שיעבדו מול ספקים בארץ בתחומים שונים. הקניון יקדם יבוא וייצוא של סחורות ומוצרים שונים מטורקיה.

    נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי בירך ואמר: "לשכת המסחר אכן קיבלה פניה כזו והיא מסייעת בימים אלה למשרד הכלכלה הטורקי וללשכות מסחר מקבילות לה בטורקיה למציאת שמט מתאים להקמתו של מתחם זה, גבול מדיני לא אמור להוות מכשול, אצלנו מדברים רק על עסקים, את הויכוחים הפוליטיים אנחנו משאירים לפוליטיקאים. גם עסקים הם גשר לעשיית שלום".

    היום (רביעי) התארחה בלשכת המסחר ירושלים עוד משלחת מטורקיה – שלישית במספר בחודשים האחרונים. המשלחת כללה אנשי עסקים מענף הריהוט, כולם מהעיר קייסרי. עיר זו אחראית ליצור של 60% מתוצרת הריהוט בטורקיה ו- 2% בכלל הריהוט המיוצר בעולם.

    לשכת המסחר ירושלים ממשיכה בפעולות להרחבת הפעילות העסקית ברמה הארצית והבינלאומית על ידי קיום מפגשי B2B (ביזנס טו ביזנס) בין אנשי עסקים הבאים מענפים שונים בארץ לבין עמיתיהם מחו"ל. במסגרת זו הובלו תהליכים להעמקת קשרי הסחר וההזדמנויות העסקיות עם טורקיה. אבל כמובן שלא רק עימה. ברשימת המדינות עימן אנו משקיעים ביחסים אלה בתקופה האחרונה גם ארה"ב, סין, תאילנד, הפיליפינים, קוסטה ריקה, אסטוניה ועוד.
    היום אירחה הלשכה כאמור משלחות מטורקיה ומסין. בהמשך השבוע יקיימו אירועים דומים גם עם משלחות מארה"ב, קוסטה ריקה, ושוב מסין.

    הלשכה מוכיחה פעם אחר פעם כי גם עסקים שטנים ובינוניים יכולים להצליח במסחר הבינלאומי. הלשכה מעמידה לרשות חבריה בכלל ובעלי העסקים בישראל בפרט מגוון רחב של כלים להצלחתם ושיגשוגם.



    0 תגובות