התגובות להחלטת טראמפ: "פיגוע מדיני"

    איתי גדסי No Comments on התגובות להחלטת טראמפ: "פיגוע מדיני"

    תגובות רבות להחלטת טראמפ להעביר את שגרירות ארה"ב מתל אביב לירושלים • ח"כ אחמד טיבי: "הממשל האמריקאי מוכיח הפעם כי הם חלק מהבעיה ולא חלק מהפתרון"

    ח"כ אחמד טיבי צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אחמד טיבי מגיב להחלטת טראמפ להעתיק את שגרירות ארה"ב מתל אביב לירושלים ואומר: "ההחלטה של טראמפ היא פיגוע מדיני. מדובר בהחלטה לא שקולה שנוגדת את החוק הבינלאומי. לא יעלה על הדעת שהבטחת בחירות של הנשיא טראמפ תהפוך ל"פיגוע מדיני" שיביא לפגיעה אנושה בחזון שתי המדינות. הממשל האמריקאי מוכיח הפעם כי הם חלק מהבעיה ולא חלק מהפתרון".

    גוף הקןרא לעצמו "הכוחות הלאומיים והאיסלמיים" קורא ל"ימי זעם" בימי רביעי, חמישי ושישי נוכח כוונת טראמפ.

    מוקדם ויתר, טרם התפרסמה השיחה הרשמית בין טראמפ לאבו מאזן שם הודיע על כוונתו בגלוי והניו השערות שונות באשר לכוונתו. נשיא טורקיה, רג'יפ טאיפ ארדואן, איים הבוקר בניתוק הקשרים הדיפלומטיים עם ישראל במקרה שכזה. "ארה"ב לא יכולה לעשות ככל העולה על רוחה" אמר ארדואן.

    יושב ראש האופוזיציה, ח"כ בוז'י הרצוג, אמר: "ירושלים והמקומות הקדושים היא מקור הכוח והחיות של עמנו, מוקד המשיכה שלו, מושא חלומותיו וגעגועיו וכיסופיו במשך אלפי שנים. את הקשר העמוק של עם ישראל ומדינת ישראל לירושלים, להר הבית, לכותל ולהר הזיתים ולכל המקומות הקדושים לעם שלנו לא ניתן למחוק. ירושלים היא בירתו הנצחית של העם היהודי מזה 3000 שנה ואין אף אחד שיכול לשנות זאת. לא בדיבורים ולא באיומים".



    0 תגובות