החלטה על משחקי הכדורגל – תידחה

    איתי גדסי No Comments on החלטה על משחקי הכדורגל – תידחה

    סיכום בין ראשי המפלגות החרדיות לראש הממשלה לדחיית אישורי משחקי הכדורגל בשבת לעוד שלושה חודשים | המדינה תבקש ארכה מבג"ץ

    מגרש כדורגל | אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי הסיעות החרדיות סיכמו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלא לאשר בשלב זה את ענף הכדורגל בשבת ולדחות את כינוס הועדה למתן היתרי עבודה בשבת.

    הדחייה המדוברת היא בשלושה חודשים. והממשלה תבקש ארכה מבג"צ.

    כזכור, לפני תקופה קצרה, התבטא מרן הראשון לציון, הגר"י יוסף, בעניין ואמר: "מבקשים לתת היתר 'ראסמי' למשחקים, אוי ואבוי, אם יהיה כדורגל בשבת כל המקומות כולם יעשו כדורגל, יבואו אנשים עם מכוניות והספרדים שלנו, שאנחנו דואגים להם, הם אנשים מסורתיים באים להתפלל בית כנסת, תלכו לראשון לציון, תלכו להרצליה. אני הייתי שם, כמה פעמים שבתות עשיתי שם, וראיתי מה קורה שמה, אנשים לא כל כך דתיים אולי אפילו מחללי שבת, אבל ברגע שיש כדורגל בשבת בהיתר של ועדת שרים – אוי ואבוי".

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    ‎"מה יהיה עם הספרדים שלנו?", הוסיף הגר"י יוסף, "במקום שישבו בשבת וילמדו תורה – אפילו אם לא לומדים תורה אבל לא לעשות חילול שבת ההמוני הזה, שעכשיו זה יהיה בהיתר, זה הרבה יותר חמור שהדבר נעשה בהיתר מאשר שעושים את זה שלא בהיתר".

    מרן ‎הראשון לציון הוסיף ואמר כי "צריכים להתפלל על המנהיגים שלנו שהקדוש ברוך ייתן להם חכמה בינה ודעת שהם יחזרו בתשובה. רבותיי, כולנו חוזרים בתשובה, גם השרים וחברי הכנסת וראש הממשלה, כולם צריכים לחזור בתשובה, כל אחד והעבירות שיש בידו".



    0 תגובות