ועדת הפנים תדון היום בניסוח החוק מחדש

    איתי גדסי No Comments on ועדת הפנים תדון היום בניסוח החוק מחדש

    חוק ההמלצות מובא שוב לדיון: לאחר שנפל, ועדת הפנים תדון היום בניסוח החדש של החוק ובהכנתו להצבעה במליאת הכנסת | ל"כולנו" יש תנאי ובאופוזיציה, כרגיל, מתנגדים

    ח"כ דודי אמסלם צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שחוק ההמלצות נפל בתחילת השבוע בעקבות הסערה סביב החרגתו של נתניהו מהחוק, התנגדות מפתיעה של "כולנו" ומעצר יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, ועדת הפנים, תדון היום בהכנת החוק מחדש.

    הוועדה בראשות ח"כ דוד אמסלם, מכונסת בשעה זו לישיבת הכנה של "חוק ההמלצות" לקריאה שנייה ושלישית. הצעת החוק קובעת כי המשטרה לא תוכל לפרסם המלצות בתום חקירה, אולם בחקירות בהן יש פרקליט מלווה יוכל היועץ המשפטי לממשלה לבקש חוות דעת מן המשטרה.

    במפלגת "כולנו" שבין היתר בגינם נפל החוק הקודם עוד טרם הובא למליאת הכנסת, הוגיעו כי הם מוכנים לתמוך בחוק בתנאי שייכנס לתוקף שלושה חודשים מחקיקתו.

    ח"כ תמר זנדברג אמרה בדיון: "מה הציבור אמור להבין מההתנהלות של קואליציית הימין, שגררה מדינה שלמה בבוץ, הוציאה מפגינים לרחובות, ביזתה את הכנסת ואת חבריה, שיקרה שבועות באולפנים – והכל בשביל מה? בשביל להגיע לחוק נבוב, שכולל בדיוק את ההסתייגות שבגללה הדיחו את ח"כ בגין מהוועדה. החוק הזה הוא חוק רע וחסר תכלית, שכל תפקידו להסתיר מהציבור מידע ששייך לו".



    0 תגובות