לאחר הסערה: טיול בר המצווה יושלם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on לאחר הסערה: טיול בר המצווה יושלם

    נסיון הלינץ בחגיגת הבר מצווה – ביום שישי יחזרו הילדים והמשפחה לאותו מקום ויתקנו את חווית הבר מצווה של אביצור – אביצור ומועצה אזורית שומרון מזמינים את עם ישראל להצטרף לחגיגת בר המצווה שלו • הטיול מתואם עם כוחות הביטחון

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שחגיגת בר המצווה של אביצור הסתיימה באופן קשה ביום חמישי האחרון כאשר במהלך טיול שקיים עם חבריו עם אחיו ואביו סמוך למגדלים תקפו אותם פורעים פלסטינאים באבנים לקחו אותם בני ערובה בתוך מערה ואיימו שישחטו אותם, קורא היום אביצור להגיע לחגיגת הבר מצווה שלו שתתקיים שוב, הפעם ברוב עם.

    "אני רוצה להגיד תודה לעם ישראל שתמך ובא לחזק, ששלח פרחים והודעות. אני לא נשברתי אני מקווה שגם אתם" אמר אביצור "אני אחגוג את בר המצווה שלי שוב ביום שישי הקרוב. אנחנו נלך באותו מסלול בו הלכנו. אני קורא לעם ישראל להצטרף אלי. אני ממשיך לטייל בארץ שאני ככ אוהב" כך בקריאה נרגשת פנה אביצור בהודעה שהפכה לוויראלית והופצה ברשת. את בר המצווה מארגנת מועצה אזורית שומרון יחד עם וועד מתיישבי שומרון המשפחה וחברים.

    "חשוב לנו שיהיה ברור. אנחנו לא פוחדים לטייל בארצנו" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "אנחנו רוצים לתקן את החוויה הקשה שהייתה לילדים האלו. מגיע גם לו לחגוג בר מצווה כמו שצריך ואנחנו מזמינים את הציבור הישראלי להצטרף לבר מצווה הזו שהאמירה שיוצאת ממנה היא: "באנו לחיות כאן בשלום בלי לפחד. אנחנו נטייל בכל מקום ולא נחשוש לילדינו".

    אירוע הבר מצווה המחודש יכלול טיול למיטיבי לכת שייצא בשעה 8:00 בבוקר. טיול למשפחות שייצא מדרום לצומת מגדלים (כביש 505) ב 9:45. בשעה 10:30 תתקיים החגיגה עצמה במערה במעמד ראש מועצת שומרון שרים חברי כנסת שיבואו לברך ולחזק.



    0 תגובות