שקד תוקפת את גבאי: רוצה לסכסך את העם

    איתי גדסי No Comments on שקד תוקפת את גבאי: רוצה לסכסך את העם

    שרת המשפטים, איילת שקד, תוקפת את אמירתו של יו"ר העבודה, אבי גבאי באשר לחלוקה בין דימונה לעמונה: "סלוגן שקרי שמשרת את האופוזיציה; אצלנו זה גם עמונה וגם דימונה"

    יו"ר העבודה, אבי גבאי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים, איילת שקד, דיברה בכנס 'דה מרקר' לכלכלה וחברה בבאר שבע. כשנשאלה על סיסמתו של יו"ר העבודה, אבי גבאי שהציב את דימונה והתנחלויות מסוימות כאחת מול השניה בנאומו עמונה ודימונה, אמרה שקד: "מי שרוצה לסכסך את העם, אומר דימונה במקום עמונה. היום פגשתי את ראש עיריית דימונה. אמר לי ששר החינוך השקיע המון בעיר וגם אני פועלת שם ושר הכלכלה. זה סלוגן שקרי שמשרת את האופוזיציה. אצלנו זה גם עמונה וגם דימונה. ממשלות הימין בעשר השנים האחרונות השקיעו מיליארדים בנגב".

    שקד תקפה גם את עודף הרגולציה בישראל: "יש אצלנו תרבות של כסתוח, שמוביל לעודף רגולציה", אמרה. "במדינת ישראל יש רעה חולה, שאם יש אסון נקודתי סוגרים את כל התחום. בנוסף, מדינת ישראל לא צריכה תקנים ייחודיים. מה שטוב לאירופה גם טוב לנו. הממשלה הזאת מנסה לעשות שינוי להפחית רגולציה, לבטל תקנים".

    כדי להמחיש את השינויים בטיוב רגולציה שעשתה, הציגה שקד את המהפכה המקוונת שעשתה בטאבו: "בפעילות אינטנסיבית הכנסנו את המאה ה- 21 לטאבו ובכך אנחנו חוסכים הרבה טרחה וזמן לאזרח. לא היה פשוט לקחת תחום רגיש כמו מכר עם כל החששות והחשדנות לאינטרנט, ולומר שזה לא פחות בטוח מרכש לא מקוון".

    בעקבות המהפיכה המקוונת, התקצרו באופן משמעותי הפעולות השונות בטאבו כך למשל עסקת מכר – ממספר חודשים לממוצע ארצי של 11 יום (וברוב המקומות 3-4 ימים), הערת אזהרה – מעשרה ימים לעשר שעות, נסח – באינטנט במספר דקות, במקום הצורך ללכת פיזית ולהמתין בתור ותיק בית משותף – באינטרנט בדקות במקום הצורך ללכת פיזית ולהמתין בתור.



    0 תגובות