ח"כ מלכיאלי ביקר במד"א וביקש להודות: "הצלתם את בני"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ מלכיאלי ביקר במד"א וביקש להודות: "הצלתם את בני"

    ח"כ מלכיאלי ויו"ר הצלה יבניאל, אבי בן חמו ביקרו במוקד הארצי המשולב של מד"א בקרית אונו שם קיבלו סקירה מקיפה על הארגון ופעילותו המשמעותית | במהלך הביקור אמר מנכ"ל מד"א, אלי בין לח"כ מלכיאלי: "אתה חבר וידיד של כלל ארגוני ההצלה ובוודאי של מד"א, אתה עוסק הרבה בהצלת חיים"

    ח"כ מלכיאלי במטה מד"א עם אלי בין ואבי בן חמו
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי סייר יחד עם אבי בן חמו יו"ר ארגון הצלה יבנאל, במוקד החירום הארצי של מגן דוד אדום. במהלך הביקור קיבלו המשתתפים סקירה נרחבת מפי מנכ"ל מד"א אלי בין על מגוון פעילות הארגון, בהם שירותי הדם של מד"א, והסבר על מבנה בנק הדם החדש והממוגן שעתיד להיבנות ברמלה ופרויקט 'נאמני חיים'.

    כמו כן קיבלו סקירה על מערך המתנדבים הארצי של מד"א, הכולל אלפי אזרחים הערוכים להציל חיים במקרה הצורך. במהלך הסיור נחשפו המשתתפים לפעילות המבצעית של הארגון, הכוללת למעלה מ-1,000 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, כ-500 אופנועים, אופניים חשמליים, שני מסוקים, למעלה מ-16,000 מתנדבים, מהם כ-6,000 מתנדבי נוער וכ-21,000 'נאמני חיים' והתרשמו במיוחד משילוב האופניים החשמליים במערך הארגון.

    בנוסף, קיבלו המשתתפים הסבר על מוקד החירום של מד"א – מוקד 101, במהלכו נדהמו מכמות הפניות בהן מטפלים אנשי מד"א 24 שעות ביממה: בכל 15 שניות מתקבל שיחת חירום במד"א כאשר כל שיחה נענית בתוך פחות מ-4 שניות, בכל 38 שניות מוזנק אמבולנס, ובסך הכול למעלה מ-2 מיליון שיחות חירום בשנה.

    בסיום הביקור, אמר ח"כ מלכיאלי: "אני רוצה להודות למנכ"ל מד"א אלי בין, אתה מוערך מאוד במסדרונות הכנסת. מד"א בשבילי, זה האנשים שטיפלו בילד שלי כשהוא נחנק לפני שמונה שנים, כשהזמנו את האמבולנס הוא הגיע מהר מאוד וצוות מד"א המסור הציל את חייו. יש לי פינה חמה בלב בשבילכם ואני אשמח לעזור ולסייע בחקיקה בעניינכם כי זה מציל חיים". כמו כן הודה מלכיאלי לאבי בן חמו יו"ר ארגון הצלה יבנאל על תיאום הביקור וציין כי אבי הפועל רבות ביבנאל מכהן גם כיו"ר ש"ס המקומית וכמשנה לראש המועצה, הפעילות של אבי ידועה היום לכל וממנו צריכים ללמוד מהי עשייה ציבורית, כך מלכיאלי.



    0 תגובות