מרגי: מדוע ילדי מושב תפרח מופלים לרעה בתכנית הצהרונים?

    איתי גדסי No Comments on מרגי: מדוע ילדי מושב תפרח מופלים לרעה בתכנית הצהרונים?

    בועדת החינוך של הכנסת התברר: ילדי תפרח אינם משתתפים בתוכנית הצהרונים 'ניצנים' בגלל הבדל בין הדירוג הסוציו-אקונומי של המועצה האזורית לזה של המושב

    יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט, ח"כ יעקב מרגי, קיים היום (ד') דיון מיוחד בעקבות פניית ראש המועצה האזורית מרחבים, שי חג'ג', וקרא למשרד החינוך והאוצר לשנות את התבחינים לקבלת ילדים לצהרונים.. במקביל יפנה ח"כ מרגי למצוא פתרון מול מנכ"ל משרד החינוך.

    המושב החרדי תפרח מוגדר כאשכול 1 במדד הסוציו-אקונומי, אך המועצה האזורית 'מרחבים' שבו נמצא מושב תפרח, מוגדרת באשכול 5. כך יוצא שמשפחות במושב תפרח לא יכולות לשלוח את ילדיהם לצהרונים בשל העלות הגבוהה.

    ראש המועצה האזורית מרחבים מר שי חג'ג' אמר בדיון, כי במושב תפרח פועלים תשעה גני ילדים בהם מתחנכים כ-230 ילדים. "הזכות של תושבי תפרח לצהרונים ברורה ואנחנו חייבים לעשות הכל בכדי לאפשר לילדי תפרח להשתלב בצהרונים", אמר חג'ג'.

    ח"כ יעקב מרגי קרא למשרד החינוך ומשרד האוצר לשנות את התבחינים ולהעניק את הזכאות למימון תוכנית 'ניצנים' על-פי מצבו של כל יישוב ולא על-פי הזכאות של הרשות המקומית. ח"כ מרגי הודיע שיעלה את הסוגיה בפני מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב בכדי למצוא פתרון למצוקת תושבי תפרח ויישובים נוספים.



    0 תגובות