ח"כ מקלב: "משחקי הכדורגל יופסקו בשבת באופן טבעי"

    עמית דניאל No Comments on ח"כ מקלב: "משחקי הכדורגל יופסקו בשבת באופן טבעי"

    ח"כ אורי מקלב שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס למאבק השבת והפשרות סביב הסטטוס קוו: "ראש הממשלה אמר לנו, אתם רוצים סטטוס קוו – זה צריך להיות דו צדדי"

    ח"כ אורי מקלב צילום: יונתן סינדלר | פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לסערות האחרונות סביב חילולי השבת והחוקים עליהם הגיעו אנשי לשכת ראש הממשלה והנציגים החרדיים להסכמה.

    "ליצמן לא תיאם איתנו שום דבר" אמר מקלב. בהתייחסו לטענות כי המאבק צף מעל לפני השטח מכלי תקשורת חרדיים לא ממסדיים, אמר: "יתד נאמן הוא זה שהוביל את מאבק השבת. יש לי טענה על חלק מכלי התקשורת החרדיים שמלטפים שרים ונותנים ביטוי לדעות שמחלישות את כוחנו בפעילות שלנו" אמר.

    "בנושא הכדורגל בשבת, בא אלינו ראש הממשלה ואמר לנו, אם אתם דורשים שימור הסטטוס קוו אז זה חייב להיות דו צדדי. מרכולים לא יפתחו, והכדורגל ימשיך" הסביר מקלב את הסתייגותם הכואבת של הנציגים החרדים בקריאה להפסקת משחקי הכדורגל בשבת.

    לדברי מקלב: "אם נאבק גם על זה, זו תהיה הצדקה לשינוי הסטטוס קוו גם לרעתנו. בנוסף לדעתי, לא טוב שמאבק על כדורגל בשבת יבוא מנציגים חרדים, יש מספיק גורמים חילונים שנלחמים בזה, ולא יקח הרבה זמן שבאופן טבעי לא יהיו משחקים בשבת" אמר מקלב.



    0 תגובות