מדאיג: חיזבאללה מתכונן למערכה מול גבול ישראל

שלמה ריזל 2 Comment on מדאיג: חיזבאללה מתכונן למערכה מול גבול ישראל

בחיזבאללה משגרים איום באמצעות תמונה ובתקשורת הלבנונית עולה כי מתוכננת מערכה כנגד ישראל • דובר צה"ל למגזר הערבי, לא נותר חייב

תמונת האיום
22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דיווחים רבים בעיתונות הלבנונית טוענים: מיד עם סיום המערכה של ציר הרשע האיראני, ובמרכזו חיזבאללה, באזור אלבוכמאל שבמזרח סוריה – המקום היחיד והאחרון בסוריה שבו נערכים קרבות עם דאעש המתפורר, שבמהלכן נהרגו עשרות מחבלי חיזבאללה ועשרות חיילים איראניים, מהם כמה גנרלים – יפנו כוחות חיזבאללה כדי "לטהר" את כל מפגש הגבולות בין ישראל לסוריה מכוחות המורדים (המתונים). לפי הדיווח, כדי שלא לבלוט בשטח, חיזבאללה החל כבר להכשיר צעירים סוריים מקומיים למטרה הזו תחת השם "ההתנגדות האיסלמית בסוריה". לפי הדיווחים בלבנון, בחיזבאללה קוראים למהלך הזה "לתפוס את הגליל בין מלתעות הצבת".

כדי ללבות את השטח, בחיזבאללה מפיצים כבר את תמונה של מחבל הארגון מול פסגת הצד הישראלי של החרמון שבראשו בסיס צה"ל, כשבידיו תמונתו של המחבל, בכיר הארגון, עימאד מורנייה שחוסל בידי ישראל בדרום דמשק ב-2006.

ספק אם בתגובה לכך אבל בהחלט בהתאם להתפתחויות בסוריה, דובר צה"ל בערבית פרסם אמש איום ברור: "חסן נסראללה יהווה מטרה במלחמה הבאה בלבנון. ברור שמותו ישפיע על מהלך המלחמה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יש לנו ה' אחד
    ( כוחי ועצום ידי עשה לי את החיל הזה)