בחירות בלשכת סוכני הביטוח: נשיא חדש

    עמית דניאל No Comments on בחירות בלשכת סוכני הביטוח: נשיא חדש

    בתום בחירות דרמטיות, מינויים חדשים בלשכת סוכני הביטוח בישראל: ליאור רוזנפלד נבחר ליו"ר הלשכה, ר' ישראל אליוביץ נבחר ליו"ר בית הדין הארצי של הלשכה

    הנשיא והיו"ר
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום בחירות דרמטיות, נבחר ליאור רוזנפלד לנשיא החדש של לשכת סוכני ביטוח בישראל. רוזנפלד יחליף בתפקיד את אריה אברמוביץ, שמסיים בימים אלה קדנציה בת ארבע שנים.

    רוזנפלד הנבחר קיבל 1,208 קולות לעומת 1,105 קולות שקיבל המועמד השני אורי צפריר. ההפרש בניהם עמד על 103 קולות בלבד. כ-4,500 סוכני ביטוח היו זכאים לבחור מי יכהן כנשיא הלשכה בארבע השנים הקרובות. יש לציין כי הלשכה היא הגוף היציג והמייצג את סוכני הביטוח בישראל.

    במסגרת הבחירות נבחרו בין היתר גם חברי בית הדין הארצי של הלשכה. סוכן הביטוח ועורך הדין ישראל אליוביץ, התמנה לכהן יו״ר בית הדין הארצי לקדנציה של 4 שנים. עו"ד אליוביץ יחליף בתפקיד את אלי ארליך, שמסיים בימים אלה קדנציה בת 12 שנים.

    מדובר בהישג משמעותי של עו"ד אליוביץ שהצליח לגבור על מועמדים נוספים. לתפקיד התמודדו שבעה מועמדים נוספים ועו"ד אליוביץ נבחר ברוב הקולות לאחר שתומכי שני המועמדים לנשיאות תמכו בו לתפקיד. עו"ד אליוביץ מביא עמו ניסיון רב בתחום הביטוח ובשנים האחרונות גם כעורך דין ובתפקידו הקודם בלשכה שימש במשך 4 שנים האחרונות סגן יו"ר ועדת האתיקה. עו"ד אליוביץ מוכר לכלל הציבור בזכות וותק שנותיו בתחום הביטוח.



    0 תגובות