חבר מועצת חכמי התורה הגר"ר אלבז יגיש תוכנית שבועית ב"קול חי"

    שלום בידרמן 4 Comment on חבר מועצת חכמי התורה הגר"ר אלבז יגיש תוכנית שבועית ב"קול חי"

    במוצ"ש נפגשו מנכ"ל הרדיו, אבי רוזן, ומנהל התוכניות בצלאל קאהן, עם הגר"ר אלבז שליט"א, בלשכתו בישיבת "אור החיים" בירושלים. השניים קיבלו את ברכת הרב, שאמר: "אנחנו שמחים לבוא ולהפיץ את אור התורה, התשובה והיהדות בקרב עם ישראל באמצעות ערוץ הקודש 'קול חי', ולהרים את קרנה של התורה בישראל"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנהלת "קול חי" מקדמת בברכה את חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות "אור החיים", הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט"א, שמצטרף לכלי התקשורת המוביל במגזר החרדי.

    תוכניתו של הרב תשודר בעז"ה בקביעות בימי שישי ב"קול חי".

    אמש (מוצ"ש) נפגשו מנכ"ל הרדיו, אבי רוזן, ומנהל התוכניות בצלאל קאהן, עם הגר"ר אלבז שליט"א, בלשכתו בישיבת "אור החיים" בירושלים. השניים קיבלו את ברכת הרב, שאמר: "אנחנו שמחים לבוא ולהפיץ את אור התורה, התשובה והיהדות בקרב עם ישראל באמצעות ערוץ הקודש 'קול חי', ולהרים את קרנה של התורה בישראל".

    השניים הודו לראש מוסדות "אור החיים" על הצטרפותו למשפחת "קול חי" ועל ברכתו, ואמרו: "כתחנת הבית של עשרות אלפי משפחות בציבור החרדי, אנחנו שמחים בהצטרפותו של הרב, יחד עם שורה ארוכה של רבנים וגדולי תורה המעבירים שיעורים ותוכניות קבועות מדי שבוע, מהם נהנים המאזינים הרבים, הן בימות השבוע ובמיוחד בימי שישי, וכך נכנסים לשבת קודש באווירה תורנית מרוממת ומיוחדת".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מה עם עוד קצת רבנים אשכנזיים ???

    2. 1

      די עם הנחיתיות באמת