סיני: פיגוע מחריד במסגד; 305 הרוגים

    שלמה ריזל 1 Comment on סיני: פיגוע מחריד במסגד; 305 הרוגים

    פיגוע בסיני: יותר מ-300 איש נהרגו ורבים אחרים נפצעו, במסגד שפוצץ ע"י מטענים שהניחו ככל הנראה מחבלי ארגון הטרור, דעאש | על פי הדיווחים, אלו שנמלטו מהמסגד הבוער – נורו אף הם

    זירת הפיגוע
    20:53
    23.04.24
    מנחם טוקר No Comments on משלושה יוצאים שניים: הקלידנים בפרק חגיגי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול התרחש פיגוע במסגד באל עריש שבסיני. המחבלים שעל פי הדיווחים, נשאו דגלים של ארגון הטרור דעאש, פוצצו כמה מטענים וירו על הנמלטים מהמקום.

    על פי ההערכות, הסיבה שדאעש ביצע פיגוע במסגד סוני, ה"זרם" המוסלמי שאליו הוא משתייך, היא כיוון שמדובר במסגד של כת הסופיות, כת מוסלמית שבעיני דאעש נחשבים לכופרים. מעבר לכך, זה כמובן הרצון לפצות על שטחים שאיבד ארגון הטרור בעיראק ובסוריה לאיראן ולארגוני טרור אחרים.

    יו"ר הכנסת,, יולי אדלשטיין, שוחח עתה עם שגריר מצרים בישראל, חאזם חיירת, והביע זעזוע עמוק בעקבות הפיגוע הקשה. אדלשטיין ביקש להעביר את תנחומי הכנסת ועם ישראל – לעם, לפרלמנט ולממשל המצרי בימים קשים אלה.

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר: "ישראל מגנה בחריפות את הפיגוע הנורא והנפשע שבוצע במסגד אלרוודה ליד אלעריש ושולחת תנחומים בשם אזרחי ישראל לנשיא אלסיסי, לעם המצרי ולמשפחות ההרוגים. ישראל שולחת איחולי החלמה מהירה לפצועים. הטרור יובס מהר יותר אם כל המדינות יפעלו נגדו יחד".

    ‏נשיא המדינה, רובי ריבלין אמר: "אתמול נרצחו יותר מ-300 איש, אישה וילד בפיגוע במסגד בצפון סיני. תקיפת אנשים בשעת תפילה, השעה האינטימית ורבת החסד ביותר, היא רוע מוחלט. ליבנו, מחשבותינו ותפילותינו עם בני משפחותיהם ועם העם המצרי".



    1 תגובות

    מיין תגובות