פרופסור סורקין: "יש התייצבות קלה במצב מרן שליט"א"

    איתי גדסי 1 Comment on פרופסור סורקין: "יש התייצבות קלה במצב מרן שליט"א"

    מנהל מחלקת טיפול נמרץ ב"מעייני הישועה", פרופ' אליהו סורקין, מסר הצהרה הערב לתקשורת בפתח בית החולים באשר למצבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א ואמר: "ישנה התייצבות קלה; אין סכנת חיים מיידית; צריך להרבות בתפילות"

    מנהל המחלקה לטיפול נמרץ במעייני הישועה, פרופ' סורקין
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' אליהו סורקין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי 'מעיני הישועה',  מסר לפני מספר דקות הצהרה על מצבו הרפואי של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א.

    "אנחנו מתייחסים לרב שטיינמן כמו רבנים בסדר גודל כמוהו שמאד קשה להתייחס במובן של רפואה קובנציונאלית" פתח הרופא את דברו "התגובות שלהם, לטובה, הם בלי קשר לגיל שלהם. זה עולם אחר במובן הרפואי זה עולם שהגוף אין לו משמעות" אמר הרופא.

    "מצבו הרפואי מתבטא כעת בעיקר בפגיעה כלייתית מבחינת תפקוד. מבחינת לחץ הדם וקצב הלב מצבו יציב. המדדים הדרמטיים החשובים יציביים ואני מקווה שימשיך כך".

    לשאלה האם מרן שליט"א בסכנת חיים מיידית, אמר פרופ' סורקין "אני לא רואה אותו בסכנת חיים מיידי אבל אני לא יודע מה יהיה מחר. בתוך המסגרת המוגבלת הזו אני יכול להגיד כעת שהמצב טיפה התייצב. בבוקר המצב היה גרוע יותר. היה לו בעיות לשמור על לחץ דם ופרטים אחרים ואחרי טיפול צמוד במכשירים מסוימים הצלחנו ברוך השם לייצב את מצבו" אמר הרופא.

    האזינו:

     

    ניתן להצטרף לאמירות תהילים משותפות במוקד בית מרן *5293, במספר 0772027777 ובלחיצה כאן.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בכל הישיבות אמרו היום תהלים לרפואתו