שני מאסרי עולם למחבל שרצח את אלחי טהלרב הי"ד

    קובי פינקלר No Comments on שני מאסרי עולם למחבל שרצח את אלחי טהלרב הי"ד

    שני מאסרי עולם במצטבר למחבל שרצח את סמל אלחי טהרלב הי"ד ופצע את סמל רועי ששון

    אלחי טהרלב הי"ד צילום: באדיבות המשפחה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית הדין הצבאי בכלא עופר גזר היום (רביעי) על המחבל מאלק חאמד שני מאסרי עולם במצטבר, בגין רצח סמל אלחי טהרלב הי"ד בפיגוע דריסה בצומת עפרה לפני כשמונה חודשים, ובגין יתר העברות בהן הורשע, ביניהן ניסיון הרצח של סמל רועי ששון והאזרחים הנוספים שעמדו בתחנה. בנוסף גזר בית הדין על המחבל פיצויים בגובה 250 אלף ש"ח למשפחת טהרלב, וכן 30 אלף ש"ח לסמל רועי ששון.

    הרב אוהד טהרלב, אביו של סמל אלחי הי"ד, אמר לאחר מתן גזר הדין: "למרות המעמד הקשה החלטתי לבוא כדי לייצג את אלחי בבית דין של מטה. אילו היה אפשר לתת עונש מוות זה היה עדיף, אך כיוון שלצערי לא קיים עונש מוות בחוק, אני שמח שבית המשפט קיבל את בקשת התביעה לשני מאסרי עולם במצטבר. כיוון שהמחבל פגע בקדושת החיים וגדע את חייו של אלחי, אני מאחל לו ומקווה שכל חייו יהיו חלולים, ריקים מתוכן ושלא יראה אור יום. אני מקווה שהשהות בכלא תהיה נוראית עד סוף חייו, ושמדינת ישראל תשכיל לא לתת לו ולמחבלים אחרים חיים טובים בבתי הכלא".

    "אני שמח שבית המשפט רמז בפסיקתו שגם אם תהיה עסקת שבויים עתידית אין סיבה שהמחבל ישתחרר בשום עסקה, ואמר ש'יש לקוות כי עונש זה יביא לכליאתו של הנאשם עד לאחרית ימיו, באופן ההולם את המעשים הרצחניים שביצע".

    "אני מאוכזב מהפיצויים הנמוכים ומודע לכך שהסיכויים לקבלם אפסיים, אך היה ראוי שבית המשפט יפסוק סכום משמעותי יותר על-מנת להרתיע את המחבל, את משפחתו ובעיקר את שולחיו, ולהכאיב לכל הסביבה שתומכת בו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לשגיא סגן פרקליט יו"ש ולעורך הדין נעמן, על הליווי הרגיש לאורך כל תקופת המשפט. כמו כן אני רוצה להודות לכל חברינו וידידינו, לקרן קצינת הנפגעים של חטיבת גולני, למ"פ, למג"ד ולמח"ט, על התמיכה והליווי החם ברגעים הקשים".



    0 תגובות