מרן הגרש"מ עמאר בשידור: "מידת הדין מתוחה; להתחזק בעניין ביטול תורה"

    עמית דניאל No Comments on מרן הגרש"מ עמאר בשידור: "מידת הדין מתוחה; להתחזק בעניין ביטול תורה"

    מרן הראשון לציון, רבה של ירושלים, הגרש"מ עמאר בשיחה מיוחדת למנחם טוקר: ""זו עת של חשבון נפש שאדם גדול כל כך, שגדול הדור נמצא במצב כזה. ודאי שכולנו כל איש מישראל צריכים להתחזק ולעשות חשבון נפש ולהתחזק בעיקר בעניין של ביטול תורה"

    מרן הראשל"צ, רבה של ירושלים הגרש"מ עמאר צילום: שלומי כהן פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשידור מיוחד בגל הפתוח עם מנחם טוקר בעקבות מצבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א, שוחח רבה של ירושלים, מרן הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א וקרא להתחזק בלימוד תורה.

    "במצב הזה שבתו של מרן הרב שטיינמן נסתלקה הבוקר לעולמה" אמר הרב בהתייחסו לרבנית דבורה ברלין ע"ה, בתו הבכורה של מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א, "זה מידת דין שמתוחה בעולם. בפרט רואים שמרן לא מרגיש טוב הקב"ה ישלח דברו וירפאהו".

    "זו עת של חשבון נפש שאדם גדול כל כך, שגדול הדור נמצא במצב כזה. ודאי שכולנו כל איש מישראל צריכים להתחזק ולעשות חשבון נפש ולהתחזק בעיקר בעניין של ביטול תורה. החורף היה מאז ומתמיד הזמן החזק ביותר בעולם התורה. לפעמים יש אירועים שגורמים לחלישות. כשהתורה נחלשת יש מידת דין מתוחה".

    מרן הראשל"צ הגרש"מ עמאר קרא "צריך להתחזק ביתר שאת בשקידה בתורה עם עמל התורה. עם לימוד מוסר שזה התבלין המזכך שמקדש את הלימוד ומעלה אותנו למדרגות גבוהות ובזכות זה נשמע ונתבשר בשורות טובות. שיהיה רפואה שלמה למרן ראש הישיבה הרב שטיינמן. שיזכה לראות פני משיח צדקנו".



    0 תגובות