הרבו בתפילה לרפואת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א

    איתי גדסי 1 Comment on הרבו בתפילה לרפואת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א

    המרכז הרפואי "מעייני הישועה" הודיע בצהרים: חלה החמרה משמעותית במצב בריאותו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א • גדולי ישראל קוראים לציבור להרבות בתפילה לרפואת רבינו אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא שליט"א בתושח"י • ב-19:30 – תפילת רבים בכותל המערבי

    מרן הגראי"ל שטיינמן זיע"א צילום: יעקב כהן, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרכז הרפואי מעייני הישועה הודיע בצהרים על החמרה משמעותית במצב בריאותו של מרן ראש הישיבה הגאון הרב אהרן ליב שטינמן, שהועבר הבוקר להשגחה ביחידה לטיפול נמרץ במקום במחלקה רגילה, שם אושפז אחרי הליך רפואי שעבר ביממה האחרונה.

    נאמן ביתו של מרן הרב שטיינמן, הרב יעקב רוזנשטיין, סיפר במשדר המיוחד בקול-חי, כי מרן ראש הישיבה בהכרה אך יש החמרה במצבו וצריך להמשיך להתפלל ולקרוע שערי שמיים, ולהרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלמה.

    מרן שר התורה הגאון הרב חיים קנייבסקי ומרן הגאון הרב גרשון אדלשטיין שליטא קראו לציבור בני התורה ובני הישיבות בירושלים להתכנס לתפילת רבים ליד שריד בית מקדשינו – הכותל המערבי, בשעה 19:30.

    ראש הממשלה נתניהו שוחח עם חבר-הכנסת משה גפני ואמר לו כי עם ישראל כולו מתפלל ומייחל להחלמתו המהירה והשלמה של מרן ראש הישיבה. בכירים נוספים במערכת הפוליטית מביעים דאגה ותפילה לרפואת מרן ראש הישיבה: יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי ור"ע ירושלים ניר ברקת התקשרו בשעה האחרונה אל יו"ר "דגל התורה" ח"כ גפני להתעניין בשלומו של הרב. גבאי וברקת אמרו כי הם מתפללים יחד עם כל עם ישראל לרפואתו השלימה.

    התפילות לרפואתו נמשכות ברחבי הארץ ובמוקדים טלפוניים המיוחדים לאמירת תהילים – מוקד בית מרן שמספרו כוכבית 5293 שלוחה 6, ומוקד נוסף שמספרו 0772027777.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רפואה שלמה אמן אנחנו זקוקים למאור הדור!!!!!!!!!!!!!