חדשות התיירות: התמונה המנצחת

    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות: התמונה המנצחת

    תחרות התמונה המנצחת של ישראל, אל על קולטת עובדים חדשים ויאללה באסטה עם זכיה בפרס קולינרי בינלאומי

    מקום שני : בריכת המשושים צילום: ארז אשכנזי
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תמונת נחל זויתן במקום הראשון
    דן סיידה הוא הזוכה במקום הראשון בתחרות "ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת" שהתקיימה בשיתוף המועצה לשימור אתרי מורשת, עם תמונה שצילם בנחל זוויתן וזיכתה אותו בפרס כספי של 4,000 ש"ח. אל המקום השני הגיע ארז אשכנזי עם תמונה שצולמה בבריכת המשושים וזיכתה אותו בפרס של 3,000 ש"ח.

    במקום השלישי נמצאת תמונה של מגדל אפק בשקיעה אדומה, שצילם גלעד טופז, והיא מזכה אותו בפרס של 1,500 ש"ח. השנה הגיעו לתחרות 5,357 תמונות! מתוכן נבחרו עשר התמונות הטובות ביותר. עשר התמונות הנבחרות יוצגו בתערוכה במקווה ישראל והן גם אלה שיישלחו לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית.

    "יאללה באסטה" זכתה בפרס חברת התיירות הקולינרית

    מידי שנה עורך מגזין התיירות הבינלאומי "Travel And Hospitality", תחרות בין חברות תיירות בתוך המדינה בה הן פועלות. לקראת 2018 בחר המגזין את חברת תיירות השווקים הישראלית "יאללה באסטה", כחברת התיירות הקולינרית הטובה ביותר בישראל. הזכייה הנחשקת מקנה תעודת הוקרה ובהכרה בינלאומית למיזם.

    חברת תיירות השווקים "יאללה באסטה" הביאה בשורה לענף התיירות עם הקמתה לפני למעלה מעשור כשהיא משווקת כרטיסי טעימות שבעזרתם ניתן לחוש באופן עצמאי בטעמים השונים המוצעים בשווקים בישראל. "יאללה באסטה" פועלת בשווקים: מחנה יהודה והעיר העתיקה בירושלים, הפשפשים והכרמל בת"א, יפו העתיקה ולוינסקי ברחובות, עכו העתיקה ונצרת.

    אל על נערכת לקיץ 2018 – מגייסת מאות עובדים לחטיבת השירות
    לאחר הגעת מטוסי הדרימליינר והרחבת רשת היעדים, נערכת אל על לקלוט אל שורותיה עוד מאות עובדים אשר יעברו הכשרה בחודשים הקרובים.

    כבר החודש, עתידה אל על לפתוח כ-35 קורסים מקצועיים לתפקידי השירות השונים בחברה, במסגרתם יוכשרו דיילי אוויר, דיילי קרקע, נציגי שירות, ועוד חניכים לתפקידים שונים כגון קציני מבצעים, מלווי נוסעים, דיילי כרטוס ודיילי אתור כבודה, אשר יאפשרו לאל על להגיע מוכנה לעונת הנסיעות של שנת 2018. כל העובדים יקלטו כעובדי אל על מהיום הראשון להכשרתם, וייהנו מההטבות והתנאים שיש לעובדי החברה.

    בימים אלו נערכים ימי מיון וראיונות לכלל התפקידים, כאשר פירוט והגשת מועמדות ניתן לבצע באמצעות אתר הדרושים של החברה.



    0 תגובות