נתניהו: "ביקורת עניינית – הכרחית"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "ביקורת עניינית – הכרחית"

    נתניהו תוקף את ניסיונות ההשתקה של מבקרי נשיא המדינה אך תוקף את המסיתים: "בלי כאפיות, בלי פסלים, בלי חבלי תלייה, בלי מדים נאצים שכולנו הולבשנו בהם ומולבשים בהם – זה פסול" • וגם, סיפר על שיחתו עם נשיא רצפת: "אמרתי את האינטרסים של ישראל"

    נתניהו וריבלין צילום: חיים צח, לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "בדמוקרטיה מותר לבקר כל אחד, מי כמוני יודע זאת, ולא כל ביקורת היא הסתה. הבקשה היחידה שלי היא שהביקורת תעשה בצורה עניינית ומכבדת – בלי כאפיות, בלי פסלים, בלי חבלי תלייה, בלי מדים נאצים שכולנו הולבשנו בהם ומולבשים בהם. וזה פסול כשזה מופנה כלפי הנשיא או כלפי כל נציג ציבור אחר".

    "ביחס לביקורת עניינית – היא לא רק מותרת, היא הכרחית. זאת נשמת אפה של הדמוקרטיה. אי אפשר להגדיר ביקורת עניינית מהימין כהסתה וביקורת מהשמאל תמיד כחופש ביטוי. אנחנו רוצים גישה שווה, מכבדת, עניינית, לא מסיתה אבל נוקבת ככל שדרוש. כי זה הבסיס של הדמוקרטיה, אין דבר אחר, וזה צריך לעבוד לכל הכיוונים".

    "עמדתי ביחס לחנינה ידועה. אני קראתי לחנינה מלאה לאלאור אזריה מהיום הראשון. דעתי לא השתנה" אמר נתניהו.

    נתניהו סיפר על שיחתו עם נשיא צרפת מקרון, אתמול "אתמול שוחחתי עם הנשיא מקרון, הוא עדכן אותי ביחס לשיחותיו עם ראש ממשלת לבנון הפורש חרירי. הוא דיבר איתי באריכות על רעיונותיו לגבי ייצוב המצב בלבנון. אני אמרתי לו את האינטרסים שלנו. בראש ובראשונה את האיום שמופנה כלפינו מלבנון, לא רק מלבנון, על ידי איראן וגרורותיה – חיזבאללה במקרה הזה".

    "קבענו להוסיף ולדבר בימים הקרובים ואף להיפגש בפריז בתחילת החודש הבא כדי לראות אם אנחנו יכולים לאמץ גישות משותפות ככל שניתן גם ביחס לאיום הזה וגם ביחס לשאלת ההסכם הגרעיני עם איראן. משם אסע לפגוש את שרי החוץ של האיחוד האירופי ואדון איתם בנושאים הללו גם כן".



    0 תגובות