ח"כ אייכלר: "האשמת הרבנות – עלילת דמים"

    עמית דניאל 2 Comment on ח"כ אייכלר: "האשמת הרבנות – עלילת דמים"

    ח"כ ישראל אייכלר תקף את הניסיון להציג את הרבנות כקשורה למחיר נוסף במסגרת "חוק הקורנפלקס": "יו"ר הוועדה אמר שיתעקש על זה; האשמת הרבנות בעניין זו עלילת דמים" • על התחבורה הציבורית הלקויה: "שר התחבורה והמפעילים לא סופרים את הנוסעים"

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו, שוחח ח"כ ישראל אייכלר על חוק הקורנפלקס שהובא לדיון בוועדת הרווחה היום (שני) וגרם לסערה ולשונאי הרבנות לומר אמירות שרידדו את השיח.

    "מתחילה סוכם שכל החוק כפוף לכשרות הרבנות" אומר ח"כ אייכלר שהיה שותף לשיח סביב החוק מתחילתו "אבל בפועל אני מגלה שאין תקן אחד של משגיח אחד או סתימת פרצה בחוק שתמנע מיבואנים לייבא בלי חותמת כשרות" אומר אייכלר.

    עם זאת בחר אייכלר לשבח את יו"ר הוועדה, ח"כ אלי אלאלוף (כולנו) שמתעקש על סעיף הכשרות "אני רוצה לשבח את היו"ר ח"כ אלאלוף שהלך יחד עם אנשי האוצר ואתי לרב הראשי הגאון הרב דוד לאו ודן עמו באפשרויות של הכשרות".

    התגובה לאמירות כי זהו ניסיון מיותר להרוויח, אמר אייכלר: "את מי מאשימים? את הרבנות. זו עלילת דמים במובן הכספי של המילה. סיכמנו שהאוצר ילך יחד אתנו שהחוק יהיה על פי הוראות הרבנות הראשית. בסוף הדיון אמר היו"ר אלאלוף שילך לאוצר ויאבק על התקן".

    החוק המוצע עתיד להביא להורדת מחירי דגני הבוקר וזאת על ידי יבוא ממדינות שונות.

    בתכנית "הפוך על הפוך" מוביל הרב משה בן לולו יחד עם המאזינים כבר תקופה ממושכת מאבק בכל הנוגע לתחבורה הציבורית בכלל ובמיוחד על הדרכים לכותל המערבי. ביום חמישי האחרון היה זה ח"כ מיכאל מלכיאלי שהגיש יחד עם הרב בן לולו את תכנית הצהריים תוך כדי שמאות מאזינים עולים ומספרים את חוויותיהם הליליות מנסיעות בתחבורה הציבורית. "ח"כ מלכיאלי אמר לי שהוא היה בשידור אצלך ובעקבות כך, ביקש דיון בוועדה לפניות הציבור בראשותי" אמר אייכלר "ומיד אישרתי. צריך להבין, עד שעם ישראל לא יעשה מעשה, שר התחבורה והמפעילים לא סופרים את הנוסעים".

    כשהרב בן לולו סיפר לו על רעיון שעלה במסגרתו תוגש תביעה ייצוגית לבג"ץ, אמר אייכלר: "בית המשפט נוסע במוניות ולא סופר את נוסעי התחב"צ. שר התחבורה מפתח כבישים אבל בכל הנוגע לתחבורה ציבורית, גם בסיטיפס וגם בדברים אחרים, המצב גרוע. תחבורה ציבורית חשובה לא פחות מפיתוח כבישים".

    אייכלר הציע להעתיק את הרעיון לפיו עובדים בעמותות חילוניות קיצוניות המסיעים אנשים בשבת "צריך להסיע אנשים באופן פרטי. זה עבירה על החוק אבל אלו שנוסעים בשבת עושים את זה בצורה כלשהי כשהם משלמים לעמותה אולי גם אנחנו יכולים לעשות את זה" הציע אייכלר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עלילת דם. הכוונה לשקרים. וכשזה לא שקר אלא……………….אין לומר עלילת דם.

    2. 1

      שוב האמירות של אייכלר מבזות את כולנו…חושבים שזו נעבך המנת משכל של כולנו…………