אבוטבול הודיע: "אתמודד לקדנציה שלישית; למנוע מחלוקת"

    בתקופה האחרונה היתה הצעה של ראש העיר משה אבוטבול לתמוך בי לראשות העיר. חשבתי שבכך נוכל לקדש שם שמים ולהיבחר לראשות העיר כמעט ללא בחירות. כולנו התגייסנו למערכה אך לצערי הרב המפלגה עדיין לא קיבלה החלטה. מצאתי עצמי במצב מורכב מצד אחד ממתין לתשובה מהמפלגה מצד שני מתחילת הדרך אבוטבול אמר שבהעדר תגובה הוא יכריז על ריצתו לראשות. אתמול הודיע לי ראש העיר על החלטתו, אמרתי לו שיעשה כהבנתו. אני נאמן למפלגת דגל התורה ואעשה מה שיורו לי גדולי ישראל שליט"א
    איתי גדסי 1 Comment on אבוטבול הודיע: "אתמודד לקדנציה שלישית; למנוע מחלוקת"

    ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול הודיע כי יתמודד לקדנציה שלישית, לדבריו זאת "דווקא מתוך אחריות ואחדות ומתוך רצון למנוע מחלוקת" • ח"כ גפני: "אבוטבול ניסה לגרום לסכסוך בתוך דגל התורה" • משה מונטג: חשבתי שנוכל לקדש שם שמים ולהיבחר לראשות העיר כמעט ללא בחירות. כולנו התגייסנו למערכה אך לצערי הרב המפלגה עדיין לא קיבלה החלטה"

    אבוטבול בלעייש ומונטג צילום: יעקב לדרמן
    בתקופה האחרונה היתה הצעה של ראש העיר משה אבוטבול לתמוך בי לראשות העיר. חשבתי שבכך נוכל לקדש שם שמים ולהיבחר לראשות העיר כמעט ללא בחירות. כולנו התגייסנו למערכה אך לצערי הרב המפלגה עדיין לא קיבלה החלטה. מצאתי עצמי במצב מורכב מצד אחד ממתין לתשובה מהמפלגה מצד שני מתחילת הדרך אבוטבול אמר שבהעדר תגובה הוא יכריז על ריצתו לראשות. אתמול הודיע לי ראש העיר על החלטתו, אמרתי לו שיעשה כהבנתו. אני נאמן למפלגת דגל התורה ואעשה מה שיורו לי גדולי ישראל שליט"א
    6:54
    19.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on כשאנטישמים מחזירים בתשובה | פרשת מצורע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול הודיע כי יתמודד לקדנציה שלישית לראשות עיריית בית שמש. הודעת אבוטבול מגיעה לאחר שלפני כחודש הודיע כי אם משה מונטג נציג דגל התורה יתמודד לראשות העיר, יוותר מפני השלום, ובשל העובדה שלמונטג יש סיכוי לנצח ולהביא קהל מסורתי להצביע עבורו.

    בהודעת ראש העיר אבוטבול נכתב כי "מתוך אחריות אישית לשלמות העיר בית שמש, ובברכת גדולי ישראל, ראשי הישיבות ורבני העיר שליט"א, הריני להודיעכם על החלטתי להתמודד לראשות העיר לקדנציה נוספת.

    "אין זה סוד שהעיר בית שמש עברה תקופות קשות של מתחים פנימיים בין המגזרים השונים. בסעייתא דשמיא זכיתי ביחד עם ידידי ושותפי לדרך, למנוע את הקיטוב ואת מלחמת האחים ובנינו תהליך ארוך של דו קיום בו יש מקום לכלל האוכלוסיות המגוונות. כיום הקואליציה העירונית מונה 16 חברים מתוך 19,  וזאת מתוך אחריות לעתידה של העיר ומתוך מטרה להיות גורם מאחד ומלכד.

    אבוטבול הוסיף כי "אין זה סוד שגורמים חרדים כאלו ואחרים הביעו רצון להתמודד על ראשות העיר. דווקא מתוך אחריות ואחדות ומתוך רצון למנוע מחלוקת, הצעתי לפני מספר שבועות לאפשר לכלל הציבור החרדי להתלכד כאיש אחד בלב אחד ובאופן שלא ייגרם שסע ופילוג ואף פעלתי רבות שלמהלך תצטרפנה סיעות מהציבור הכללי. באופן זה רציתי להוות גורם מאחד שאמור לפטור את העיר בית שמש מכל קלחת פוליטית ומתחים בתוך הציבור החרדי ואף מחוצה לו.

    "לצערי מהלך זה לא צלח שלא באשמתי. בעקבות זאת,  מתוך אחריות ובברכת רבני העיר שהשלום והאחדות חשובים להם ומתוך הבנה עם מפלגות מרכזיות מהציבור הכללי שמעוניינים בהמשך ההליך ושמירה על הסטטוס- קוו הקיים בעיר, ביחד עם תמיכתו הבלתי מסוייגת של יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי וגורמים רבים מהמפלגות החרדיות אשר מביעים בצורה מוחלטת את רעיון האחדות ואשר מבקשים ממני לפעול  בדרך בה אני רגיל ללכד את כלל הגורמים באופן שייגרם קידוש שם שמים, בעז"ה בימים הקרובים נתכנס יחד עם שותפי לדרך מהמפלגה הכללית והמרכזית בבית שמש ויחד עם מפלגות מהציבור החרדי כדי להתחיל את הדרך הארוכה לאחדות מקיר לקיר של כלל האוכלוסיות המרכיבות את העיר.

    אבוטבול חתם את הודעתו וכתב "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לתושבי העיר על האימון והתמיכה.  כשנבחרתי לראשונה בשנת 2008 לראשות העיר בטקס הנצחון אמרתי לך והתחייבתי לכם "תמיד אשאר מוישה". אני מתחייב לכם גם הפעם להמשיך להנהיג את העיר בגובה העינים לכל אזרח, בפשטות, בצניעות, בענווה ובכבוד הדדי לכל אחד ואחד. להתייחס לכל פנייה של כל אדם באשר הוא. לנסות להיות אוזן קשבת לכל יחיד ויחיד.

    מלשכתו של יו"ר "דגל התורה" ח"כ הרב משה גפני נמסר בנושא הבחירות בבית שמש כי "לאחר 3 קדנציות שדגל התורה תמכה במשה אבוטבול לראשות העיר, הוא ניסה לגרום לסכסוך בתוך דגל התורה ולהחליט עבורה מי יהיה מועמדה לראשות העיר. "דגל התורה" לא תסכים למהלך הזוי כזה שגורם מחוץ למפלגה יחליט עבורה מי יהיה המועמד שלה. "דגל התורה" תקבל החלטה בנושא רק בהחלטתם ובאישורם של גדולי התורה".

    מונטג: לצערי הרב המפלגה עדיין לא קיבלה החלטה

    לאחר הודעת ראש העיר אבוטבול וח"כ משה גפני, הצר הבוקר חבר המועצה משה מונטג על כך שבדגל התורה לא תמכו בו לראשות העיר וכתב "ראשית אודה לכם שוב על הגיבוי והחיזוק שאתם נותנים לי, זה מה שנותן לי את הכח להמשיך בעשייה הברוכה למען הכלל .

    "בתקופה האחרונה היתה הצעה של ראש העיר משה אבוטבול לתמוך בי לראשות העיר. חשבתי שבכך נוכל לקדש שם שמים ולהיבחר לראשות העיר כמעט ללא בחירות. כולנו התגייסנו למערכה אך לצערי הרב המפלגה עדיין לא קיבלה החלטה.

    מונטג הוסיף: "מצאתי עצמי במצב מורכב מצד אחד ממתין לתשובה מהמפלגה מצד שני מתחילת הדרך אבוטבול אמר שבהעדר תגובה הוא יכריז על ריצתו לראשות. אתמול הודיע לי ראש העיר על החלטתו, אמרתי לו שיעשה כהבנתו. אני נאמן למפלגת דגל התורה ואעשה מה שיורו לי גדולי ישראל שליט"א.

    "כיוון שהבחירות בעוד כמעט שנה ולאור בקשת הרב גפני להתחיל להתעסק בפוליטיקה רק לאחר חג הפסח, בתקופה הקרובה נעסוק בעזהי"ת בהמשך העשייה הגדולה למען העיר ולמען כלל ישראל" חתם מונטג את הודעתו .



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צדיק שכזה
      אין הוא מתמודד אך ורק לשם שמים