תגובה לתגובה: בוז'י כועס על רגב

    איתי גדסי No Comments on תגובה לתגובה: בוז'י כועס על רגב

    לאחר התייחסותה של שרת התרבות, מירי רגב, להחלטת נשיא המדינה, רובי ריבלין, שלא לחון את אזריה, אומר יו"ר האופוזיציה, בוז'י הרצוג: "השתלחותה של רגב קברה באופן סופי את ממלכתיות הליכוד"

    יו"ר האופוזיציה, בוזי הרצוג צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האופוזיציה, בוז'י הרצוג, מגיב לדבריה של שרת התרבות והספורט, מירי רגב, על החלטת נשיא המדינה, רובי ריבלין, שלא לחון את אלאור אזריה: "הממלכתיות נקברה ונותרה רק הבושה".

    בדבריו אמר: "השתלחותה של השרה רגב בנשיא המדינה, רובי ריבלין, שרה שלא עוסקת לא בספורט ובטוח לא בתרבות, קברה היום באופן סופי את הממלכתיות הליכודית של בגין וז'בוטינסקי והציגה לעם ישראל את הסיבה לכך שזו חייבת להיות כהונתו האחרונה של הליכוד תחת נתניהו בשלטון".

    מוקדם יותר הגיבה רגב להחלטת ריבלין ואמרה: "לנשיא המדינה היתה הזדמנות לממש את התכלית הראויה ביותר של מוסד החנינה. מצער מאוד שהנשיא ריבלין נכנע ללחצים פסולים ובחר גם הוא להפקיר את אלאור. מוסד החנינה נועד בדיוק למקרים כאלה – להשלים את הפער בין הדין הרשמי לבין תחושת הצדק ורחשי הלב של הציבור הרחב".

    "לנשיא היתה הזדמנות להעביר מסר לחיילים שגם אם הם טועים, הם ישפטו במישור המשמעתי אבל הם לא יופקרו. אלאור לא צריך לשבת אפילו יום נוסף אחד בכלא. אמרתי בתחילת הדרך ואומר שוב: כל הסאגה הזו אמורה היתה להתנהל בהליך משמעתי בצבא ולא במישור הפלילי. חבל מאוד שהנשיא לא סיים את הסאגה הזו היום".



    0 תגובות