ריבלין דחה את בקשת אזריה לחנינה

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on ריבלין דחה את בקשת אזריה לחנינה

    נשיא המדינה, רובי ריבלין, החליט לדחות את בקשתו של אלאור אזריה לחנינה • "ערכי צה"ל ובתוכם טוהר הנשק הם יסוד מוסד בעצמתו של צה"ל ותמיד עמדו לנו במאבק הצודק על זכותנו לבית לאומי ובטוח ובבנייתה של חברה איתנה"

    נשיא המדינה, רובי ריבלין צילום: חיים צח, לע"מ
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה, רובי ריבלין, החליט היום (ראשון) לדחות את בקשת החנינה של אלאור אזריה. בהחלטה נכתב: "נשיא המדינה נתן דעתו לעבירות שבוצעו על ידך ולנסיבותיהן, לכל הדברים שנכתבו בבקשתך, לכל החומר וכן לחוות הדעת שהובאו בפניו והחליט לדחות את הבקשה".

    "מעיון בחומר שהונח לפניו למד הנשיא כי בגזר הדין הביאו בחשבון בתי הדין הצבאיים את הנסיבות המועלות על ידך, המופיעות בחלקן בבקשת חנינה זו, כשיקולים לקולא, וציינו כי בהתחשב בהן הקלו עמך בדין. כמו כן, בספטמבר 2017 מצא לנכון הרמטכ"ל להוסיף ולהקל בעונשך ולהפחית ארבעה חודשים מעונש המאסר בפועל שהוטל עליך וזאת משיקולי חסד ורחמים תוך התחשבות בשירותך הצבאי כחייל בזירה המבצעית".

    "מתוך כך סבור הנשיא, כי במכלול השיקולים ולאור האמור לעיל, הקלה נוספת בעונש תפגע בחוסנם של צה"ל ושל מדינת ישראל. ערכי צה"ל ובתוכם טוהר הנשק הם יסוד מוסד בעצמתו של צה"ל ותמיד עמדו לנו במאבק הצודק על זכותנו לבית לאומי ובטוח ובבנייתה של חברה איתנה. בהחלטת הנשיא הובאה בחשבון העובדה כי אתה צפוי לעמוד בפני הועדה לעיון בעונש שתשקול את שחרורך בעוד כשלושה חודשים".

    כזכור, אלאור אזריה שנשפט לעונש מאסר ממושך, הגיש בקשת חנינה לנשיא המדינה, רובי ריבלין, בה פירט את מצבו, את הסיטואציה ואת מצב משפחתו.

    לפני כחודש נתגלו חילוקי דעות בין הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, לבין שר הביטחון, אביגדור ליברמן. בחוות דעתו כתב ליברמן כי יש לחון את אזריה. כאמור, הערב מתפרסמת החלטתו של הנשיא הדוחה את בקשת החנינה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם כן נשיא מדינת ישראל…. נשיא מדינת ישמעאל אולי – זה יותר נכון.