רה"מ נתניהו הוריד את "חוק המרכולים" של דרעי מסדר היום

    איתי גדסי No Comments on רה"מ נתניהו הוריד את "חוק המרכולים" של דרעי מסדר היום

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הוריד הערב מסדר היום של וועדת השרים לחקיקה שתתכנס מחר את "חוק המרכולים" הקובע את סמכותו של שר הפנים דרעי בנוגע לחקיקת חוקי עזר לפתיחת חנויות בשבת • לאחר שדרעי התקשר לראה"מ נתניהו ודרש להחזיר את ההצעה לסדר היום, מחר ככה"נ ההצעה תעלה בוועדת השרים

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה הערב לדחות את הדיון מחר בוועדת השרים לחקיקה בחוק המרכולים שיזם השר דרעי. החוק הקובע כי רשויות מקומיות לא יוכלו לחוקק חוק עזר המתיר פתיחת חנויות בשבת ללא אישורו של שר הפנים. והוגש כהצעת חוק ממשלתית על ידי משרד הפנים.

    נציין כי החשש של נתניהו הוא מהתחזקות יאיר לפיד על רקע משבר השבת שאירע ביום שישי עם השר ליצמן. ועל רקע ההישגים החרדים בחודש האחרון.

    מלשכת דרעי לא נמסרה תגובה.

    לאחר הוראת נתניהו להסיר את הצעת החוק מסדר היום, התקשר השר אריה דרעי לראש הממשלה ודרש בתוקף להחזיר את החוק לסדר היום בוועדת השרים מחר, והחוק צפוי לעלות מחר להחלטת הוועדה.

    בעקבות החלטת ראש הממשלה לדחות את חוק המרכולים מעמותת קואליציית "שבת שוויון" הפועלת להסדרת השבת כיום מנוחה נמסר כי "מצער לראות כי ראש ממשלת ישראל כתוצאה מפחד פוליטי וירטואלי מיאיר לפיד פוגע בעשרות בעלי עסקים קטנים ובינוניים שבסך הכול מבקשים לנוח בשבת.

    רועי לחמנוביץ מנכ"ל קואליציית שבת שוויון:" אלפי עובדים ומאות בעלי עסקים קטנים ובינוניים מביטים בעיניים כלות לעבר שר הפנים כדי לראות האם ינהג כמנהג שר הבריאות ליצמן ויתפטר מהממשלה אם החוק לא יקודם. מי שמשחק עם השבת ועם אלפי עובדים ומאות בעלי עסקים המבקשים לנוח בשבת – לא מפתיע שמשחקים איתו".



    0 תגובות