שוברים שתיקה? הבדיקה העלתה: הדובר שיקר

    איתי גדסי No Comments on שוברים שתיקה? הבדיקה העלתה: הדובר שיקר

    לאחר שהעיד כי היכה פלסטיני ונפתחה כנגדו בדיקה על ידי הפרלקיטות, היום התיק כנגדו נסגר: הפלשתיני אותו טוען יששכרוף שהיכה טוען כי העדות אינה נכונה

    שוברים שתיקה צילום: תומר ניברג, פלאש 90
    13:07
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on בהפתעה: כש"ביבי" עלה לשידור והבהיר שיתקוף באיראן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני תקופה, פנה ארגון 'עד כאן' ליועץ המשפטי לממשלה בתלונה כי דין ישככרוף, דובר שוברים שתיקה, היכה פלסטיני בהיותו חייל בשירות פעיל. העדות של יששכרוף פורסמה באמצעות סרטון וידאו שהופץ ברשתות החברתיות. לאחר מכן, ובעקבות פנייה נוספת ליועמ"ש, הרחיבו בעד כאן את התלונה נגד יששכרוף בעקבות עדות אנונימית שמצאו תחקירני הארגון באתר שוברים שתיקה והצליחו לייחס אותה ליששכרוף, לאחר הצלבות ועבודה מאומצת, בה נכתב כי הוא איים בנשק חם לעבר פלסטיני ואף איים להרוג אותו. כאמור, היועמ"ש הודיע כי הטיפול בתלונה יועבר לפרקליט המדינה שיבדוק את הממצאים.

    היום מתפרסם כי התיק כנגד דין יששכרוף נסגר וכי לא יוגש כנגדו כתב אישום. הסיבה לא פחות ממפתיעה. לאחר עבודה מאומצת הגיעו לפלשתיני שעל פי דברי יששכרוף, אותו היכה, אך הפלשתיני סיפר שיששכרוף לא תקף אותו ומשכך הוחלט כי לא יוגש כתב אישום כנגד יששכרוף.

    שרת המשפטים, איילת שקד, הגיבה לפרסום ואמרה: "מסתבר שדובר שוברים שתיקה הוא שקרן שמכפיש את מדינת ישראל בעולם. כל הכבוד לחבריו לפלוגה שלא נשארו אדישים ולא היו מוכנים להבליג על השקרים שלו. טוב שיצאה האמת לאור על הארגון הזה שעושה קופה על חשבון לוחמי צה"ל ואזרחי ישראל".



    0 תגובות