בצפת פתחו בפרוייקט חינוכי חדש

איתי גדסי No Comments on בצפת פתחו בפרוייקט חינוכי חדש

פרוייקט חינוכי מיוחד החל בצפת בפעילותם של סגן ראש העיר וחבר המועצה • במסגרת יזמה נוספת ח"כ ועקנין בא לבקר

22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר עבודה מאומצת של סגר"ע צפת נהוראי לחיאני יחד וחבר מועצת העיר נחמן גלבך, עם פתיחת שנת הלימודים הנוכחית, החל פרויקט "ניצנים", פרויקט של משרד החינוך בכל מוסדות החינוך בעיר. פרויקט זה הינו לילדי העיר בגני הילדים ולתלמידים ותלמידות בכיתות א' וב' – התכנית כבר פועלת ברוב מוסדות החינוך, בשבוע הקרוב התכנית תפעל בכל המוסדות. הארכת יום הלימודים עד לשעה 16:00, הכוללת תכנית לימודים עם תכנים ערכיים, פעילות ויצירה, ארוחת צהריים חמה ומזינה במחיר סמלי.

זאת בנוסף, לתכנית: "חוג לכל ילד " תכנית מגוונת של חוגים לכל התלמידים והתלמידות בכיתות ד' וה' – החוגים נבחרו על ידי מנהלי המוסדות ומועברים לתלמידים באמצעות מוסדות החינוך במחיר של 10 ש"ח לחודש.

יוזמה מבורכת נוספת שיזם סגן ראש העיר לחיאני נהוראי בשיתוף עם חבר הכנסת יצחק ועקנין (ש"ס) שעומד בניהול עמותת "ברכת מרגלית" להכניס למוסדות החינוך בעיר "מפעל ההזנה" לשאר התלמידים בתלמודי התורה. השבוע התקיים סיור במוסדות בעיר, בסיור זה הביאו הספקה של מצרכים ופרודוקטים למטבחי המוסדות, חלוקה שתתקיים אחת לחודש שתספק את הדברים הבסיסיים לחודש ימים. מנהלי המוסדות שיבחו ובירכו את היוזמה החשובה.

במהלך הסיור של הח"כ בת"ת "פרחי כהונה" תלמוד תורה של רשת "בני יוסף" התקיימה פגישה עם מנהל הת"ת הרב בנימין כהן שליט"א, ח"כ ועקנין נכנס לכיתה ח' כיתת מכינה לישיבה קטנה של המחנך הדגול הרב יגאל כהן שליט"א, ח"כ ועקנין דיבר עם התלמידים ועודד על ניצול הזמן וההתמדה בדרכו של מר"ן זיע"א, המצטין ב"מבצע התמדה" יקבל  מתנה סט ילקוט יוסף של מר"ן פוסק הדור הראשון לציון שליט"א (32 כרכים) ח"כ ועקנין התרשם מאוד מביקורו בעיר ובמוסדות התורה.



0 תגובות