נתניהו לראשי מועצת יש"ע: נמשיך לבנות

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לראשי מועצת יש"ע: נמשיך לבנות

    ראשי מועצת יש"ע נפגשו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לרגל תחילת בניה בחברון • בספר שהוענק לראש הממשלה נכתב בהקדשה: "נושא הדגל של זכותנו ההיסטורית על ארצנו ועל עיר אבותינו"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו ויו"ר מועצת יש"ע, חננאל דורני
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם הנהגת הישוב היהודי בחברון ויו"ר מועצת יש"ע שביקשו להודות לו על פועלו למען ביסוס היישוב היהודי בחברון והתפתחותו וכן הודו לו על קידום הבנייה ברובע חזקיה בחברון. בפגישה השתתפו יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני, ראש מנהלת היישוב היהודי בחברון אברהם בן יוסף, מנכ"ל היישוב היהודי בחברון אורי קרזן וחברי הנהגת היישוב: ח"כ לשעבר אורית סטרוק והלל הורוביץ.

    יו"ר מועצת יש"ע והנהגת היישוב הודו לראש הממשלה ואמרו כי זוהי התחלה מבורכת לחידוש הבנייה בחברון. הנהגת היישוב העניקה לראש הממשלה תעודת הוקרה בה משובצת מדליה של יובל להתיישבות בחברון. כמו כן, העניקו לראש הממשלה ספר של אוניברסיטת בר-אילן המסכם את ממצאי החפירות הארכיאולוגיות בתל חברון הקדומה, בהם התגלו שרידים מפוארים של היישוב היהודי מתקופת בית שני, בהם מקוואות, מטבעות, חרסים ועוד.

    בהקדשה על הספר כתבו הנהגת היישוב היהודי לראש הממשלה: "אמת מארץ תצמח". לראש ממשלת ישראל, ח"כ בנימין נתניהו, נושא הדגל של זכותנו ההיסטורית על ארצנו ועל עיר אבותינו – אוסף תגליות חדשות על חיים יהודיים עתיקים בעיר האבות".

    בתעודה מצוטטים דברי ראש הממשלה מאיגרת ששלח בעבר ליישוב היהודי בחברון: "חברון היא עיר האבות. עיר ראשית המלוכה. וההתיישבות היהודית בה מעוגנת גם בזכות היסטורית עתיקה, וגם בהחלטות ממשלה ובהסכמים בינלאומיים בני ימינו. עם ישראל מצביע ברגליו בעד המשך ההתיישבות בחברון". ראש הממשלה הוסיף במעמד זה: "נמשיך לבנות".



    0 תגובות