דרעי בתל אביב: "עלינו לעשות מאמץ גדול להגביר את הרישום"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי בתל אביב: "עלינו לעשות מאמץ גדול להגביר את הרישום"

    שר הפנים, אריה דרעי, סייר היום בתל אביב עם ראש העיר, סגן ראש העיר מטעם ש"ס, נתן אלנתן, בכירי מערכת החינוך של ש"ס

    דרעי, חולדאי, אלנתן ובכירים העירייה צילום: יעקב כהן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, אריה דרעי, ערך היום (שלישי) סיור בעיר תל אביב. בסיור השתתפו סגן השר משולם נהרי, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, מנכ"ל רשת בני יוסף, חיים ביטון, מנכ"ל אל המעיין, משה אילוז ויו"ר שס בעיר, נתן אלנתן.

    את הסיור פתח השר בבית הספר 'בנות ציפורה' של רשת החינוך בני יוסף, שם התקבל ע"י התלמידות בקבלת פנים מיוחדת. השר התפעל מהמסירות של צוות המורות ומההשקעה בכל תלמידה. צוות ההנהלה העלה בפני השר את הדרישה להוספת הרישום ע"י תגבור ההסעות והשר הבטיח לפעול בנושא באופן מיוחד.

    כמו כן, ביקר השר בתלמוד התורה רש"י בעיר, בניהולו של הרב שאול ניסימי. השר דרעי בחן את התלמידים והתרשם מידיעותיהם. בפגישה מיוחדת עם צוות ההנהלה אמר השר דרעי: "עלינו לעשות מאמץ גדול להגביר את הרישום. חייבים שתלמידי כיתות א' יהיו רבים יותר מכפי שיש היום. אמנם הת"ת גדל ב"ה אבל אסור לשקוט על השמרים".

    בהמשך הגיע השר דרעי לסיור בת"ת 'אמרי דוד' בניהולו של הרב אהרון טוויג. התלמידים קיבלוהו בשירה מיוחדת בפתח המוסדות. בשיחה שמסר בפני תלמידי כיתות ח' אמר השר: "כל ההשקעה שאנחנו עושים זה עבורכם. כדי שיהיה לכם את כל הכלים לצמוח בתורה. העבודה לא קלה, יש הרבה מפריעים אבל בשבילכם הכל כדאי". כמו כן ביקר השר בביה"ס לבנות 'תפארת יוסף'.

    משם יצא השר לביקור בכולל האברכים "זכרון משה" בראשותו של הגר"מ מאיה שליט"א, חבר מועצת חכמי התורה. הגר"מ מאיה יצא לקראת האורח וקיבלו בחמימות רבה, ואף הזכיר ימים נשכחים כיצד שימש המבנה לפני 30 שנה כסניף התנועה הראשון בעיר. הגר"מ נועד עם השר לפגישה ממושכת, כשלאחר מכן חיזק הגר"מ את השר ואמר: "עצם הביקור של הרב אריה בכולל מלמדת על אהבת התורה שלו והיא הנותנת לו סיעתא דישמיא להצליח בכל הקשיים".

    משם פנה השר לסיור מקצועי מלווה בראש העיר רון חולדאי. תחילה הגיעו לטקס מיוחד של חנוכת מרכז חינוכי טיפולי "חנוך לנער" עבור נוער חרדי מתמודד במסגרת פרויקט נוח"ם שנבנה בהשקעה גדולה של 5 מליון שקלים ובפעילות נמרצת של חבר המועצה נתן אלנתן. השר התכבד בקביעת מזוזה בפתח בית המדרש המיוחד שנחנך במקום וכן סייר בחדרים השונים המלאים פעילות עבור הנוער המתמודד.

    ראש העיר חולדאי אמר בטקס, כי "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא. הבית הזה הוא הצלה לנערים הללו". ראש העיר שיבח את נתן אלנתן ואת סגן השר נהרי שעומד מאחורי פרויקט נוח"ם בכל הארץ.

    השר דרעי הזכיר בטקס את תפילת חנה שהתחננה על בנה "אל הנער הזה התפללתי", ואמר כי כל אמא רוצה שבנה יגדל לתפארת והמקום הזה מעניק הזדמנות לכולם, גם לאלו שהתקשו במסגרות הרגילות. השר שיבח את יו"ר ש"ס בעיר וחבר המועצה נתן אלנתן, אשר פועל במסירות רבה ובכשרון רב עבור צרכי התושבים בעיר וכן בהקמת המרכז המיוחד. "אין לנו הרבה נציגים כמוהו", אמר השר.

    משם פנה השר דרעי לסייר במבנים היסטוריים בתל אביב כמו בית ביאליק, ובניין העירייה הישן שם התקיימה פגישה מקצועית עם שר הפנים. ראש העיר חולדאי העלה בפני השר דרישות הנוגעות לענייני העיר כמו רישוי עסקים ועוד. השר הקשיב לדרישות והבטיח לתת מענה מקצועי.

    את הביקור סיים השר בפגישה מיוחדת עם רבני הקהילות ונציגי התנועה בתל אביב. את הכנס פתח הגאון הרב משה זבולון שליט"א רב שכונת תל כביר, שחידד בדבריו את החובה לציית לדעת חכמים גם אם זה מנוגד לאינטרס האישי. הגאון הרב אדיר עמרוצי, ראש ישיבת "כסא רחמים" בתל אביב ורב בדרום תל אביב, העלה על נס את פעילות ש"ס בעיר מתוך אחדות השורות. נתן אלנתן הציג במצגת מיוחדת את הישגי ש"ס בתל אביב בכל התחומים.

    יו"ר ש"ס השר דרעי סיכם את הביקור ופרס בפני הנוכחים את התנופה האדירה של העשייה הרוחנית שנעשתה בתל אביב בארבע השנים האחרונות, בעבודה שקטה של נציג ש"ס אלנתן מול ראש העיר, כאשר היד עוד נטויה במטרה להגדיל את הכוח החרדי בעיר בבחירות המקומיות הקרובות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין עליך ר' אריה
      חזק ואמץ
      תמשיך להגדיל תורה ואת מורשת מרן האמיתית