השוטר לא ויתר וחילץ את הילדים מהשריפה בזה אחר זה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on השוטר לא ויתר וחילץ את הילדים מהשריפה בזה אחר זה

    כוחות משטרה שהוקפצו לשריפה בבית חנינא בירושלים הגיעו ראשונים למקום ומיד החלו בפעולות החילוץ: "הדקות הארוכות בהן סרקנו את הדירה החשוכה אפופת העשן לאיתור הילדים נראים כמו נצח"

    השוטרים בזירה
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר הוקפצו כוחות משטרה לדירה בבית חנינא בעקבות דיווח על שריפה. צוות שוטרי סיור שהגיע ראשון הבחין כי הדירה נעולה והאם שעמדה מחוץ לדירה זעקה בבכי שילדיה הקטנים בדירה. השוטרים לא היססו, פרצו את הדלת ויחד עם אחד השכנים נכנסו לדירה אפופת העשן והחלו לבצע סריקות לאיתור הילדים.

    כעבור מספר דקות איתר השוטר את הילדים, נשא אותם בידיו והוציא אחד אחרי השני מתוך הדירה תוך דקות ספורות. במקביל צוותי כב"ה פעלו לכיבוי השריפה ומד"א פינו הילדים במצב קשה .

    רס"ל אושרי ממן, השוטר שהגיע ראשון לדירה שעלתה באש וחילץ את שני הילדים, סיפר: "היינו הצוות הראשון שהגיע לדירה. מהאמא הבנו שילדיה הקטנים בדירה. לא היססנו, פרצנו את הדלת ויחד עם אחד השכנים ביצענו סריקות בדירה אפופת העשן. איתרנו את הילדים וחילצתי אותם אחד אחרי השני כשהם על הידיים שלי והם במצב קשה".

    "הדקות הארוכות בהן סרקנו את הדירה החשוכה אפופת העשן לאיתור הילדים נראים כמו נצח. לא הסכמתי לעזוב הדירה עד שמצאתי את הילדים הקטנים כשהם במצב קשה".



    0 תגובות