דרעי: "אבוטבול צריך להמשיך בתפקידו כראש עיריית בית שמש"

    איתי גדסי 3 Comment on דרעי: "אבוטבול צריך להמשיך בתפקידו כראש עיריית בית שמש"

    בישיבת סיעת ש"ס היום (שני), חשף דרעי את מועמדי ש"ס בבחירות לראשות הרשויות המקומיות • בית שמש: "אבוטבול הוא המועמד שלנו – נתמוך בו בכל הכח" • אלעד: "ראשות העיר שייכת לש"ס"

    סיכמוים אחרונים לקראת הבחירו. דרעי צילום: יעקב כהן
    17:52
    18.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המלחמה נגמרה? נחשף: צה"ל מרחיב ומבסס אחיזתו ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס, ושר הפנים, אריה דרעי, התייחס בישיבת סיעתו לבחירות המוניציפאליות העתידות להתקיים בעוד כשנה. בדבריו הצהיר דרעי כי ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, יתמודד לראשות העיר מטעם ש"ס: "בבית שמש – ראש העיר שלנו משה אבוטבול, מצליח לפתח ולשגשג את העיר" אמר דרעי "הוא צריך להמשיך בתפקידו ואנחנו נתמוך בו בכל הכוח. אין עוד ראש עיר שנותן כל כך הרבה סמכויות ותפקידים לכל המפלגות ומכבד את כולם. כולנו זוכרים כיצד כולנו התגייסנו למענו ופעלנו יחד ימים ולילות למען הצלחתו. אבוטבול ימשיך בתפקידו".

    באלעד, מכריז דרעי על ריצה לראשות העיר מטעם ש"ס, דבר שהיה נתון לדיון תקשורתי עד כה מאחר וראש העיר המכהן, ישראל פרוש, עובד בשיתוף פעולה מלא עם סיעת ש"ס בעיר ומביא לשגשוגה של העיר. "באלעד – רוב תושבי העיר נמנים על הציבור הספרדי, ציבור בני התורה. ראשות העיר שייכת לתנועת ש"ס. נלכד את כל הכוחות ונצליח בעז"ה לעמוד במשימה" אמר דרעי.

    מעבר לכך, התייחס דרעי לערים עמנואל, רכסים ונתיבות "בעמנואל – רוב הציבור, תושבי המקום נמנים על אנשינו, וגם בבחירות הקרובות מועמד ש"ס ימשיך להוביל ולהצעיד אותה קדימה, ברכסים – במסגרת ההסכם בין המפלגות, מועמד ש"ס יתמודד לראשות המועצה כמועמד מוסכם של הציבור החרדי, בנתיבות – מחר אני בסיור מקיף בכל המוסדות בעיר. המטרה שלפנינו ללכד את כלל הציבור הספרדי. נגדיל את הכוח החרדי בעיר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בבית שמש לא אוהבים אותו

    2. 1

      כולם בעיר לא אוהבים אותו, דואג רק לדתיים שלו כשבעיר הוותיקה יש בניינים שעלולים לקרוס, רחובות ללא מרחבים מוגנים
      ומה הוא עושה? בונה עוד "מרפסות סוכה" ברמות החדשות ששייכות חחרדים
      הגיע הזמן לשינוי ולקצת שיוויון