מרהיב: 20 זוויות לזריחה

    חיים כץ No Comments on מרהיב: 20 זוויות לזריחה

    יתרונות הלמידה של שיעור צילום שטח בזריחה ים המלח, הוא רב ביותר • בפרוג יוצאים מחוץ לקופסא ומביאים את החדשנות למגזר החרדי במקצועיות ובשמירה על הלכה • זריחה מקצועית

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'פרוג' מציגים: 20 זוויות לזריחה במקום הנמוך בעולם

    לא כל יום יוצא לחברי קורס לימודים להשכים קום ולצאת באמצע לילה לשיעור מקצועי באזור ים המלח. אבל למי שהחל ללמוד בשנה שעברה בקורס הצילום של בית 'פרוג' בסניף ירושלים, החוויה המדהימה והלא שגרתית הזו, נוספה לצד שאר חווית הלמידה המקצועית בקורס. השבוע יצאו התלמידות לשיעור שכולו קורס שטח מקצועי באזור ים המלח, המלא בתופעות טבע מרשימות ובלתי רגילות. בימי הצילום הכלולים בשיעורי קורס הצילום המקצועי של 'פרוג', קיימים גם ימי צילום בשטח. בסניף של 'פרוג' בירושלים החליטו לקחת צעד קדימה את לימוד צילומי השטח, ויזמו מסע של כל 20 המשתתפות בקורס אל תחת שמי מדבר ים המלח, בהמתנה עד להופעת קרני השמש הראשונים שעולים בזריחה. ים המלח נחשב לאחת התופעות המדהימות על כדור הארץ, ומיקומו הנמוך ביותר בעולם מביא כנראה גם את מופע הזריחה היפה ביותר בעולם.

    יתרונות הלמידה של שיעור צילום שטח בזריחה ים המלח, הוא רב ביותר. ראשית, לכל הצילומים יש מאפיינים ייחודיים וחשובים – במיקום בו התרכזו התלמידות, מדובר על צילום רב גוונים של זריחה לצד מבנים עתיקים ועוד. בנוסף, בצילומי זריחה בים המלח ניתן לרכוש מיומנות ולמידה ברמה גבוהה על טכניקת הצילום והשימוש בתאורה. הרגעים של הזריחה הם רבים טרם שהשמש עולה, וע"כ התאורה משתנת כל כמה דקות. עשרים התלמידות בקורס הצילום של 'פרוג' אשר רוכשות מיומנות גבוהה כצלמות מקצועיות ביותר, מתלמדות ביום צילום שכזה איך לתפוס את הפריים היפה בעליית קרני השמש, ואיך במהירות לעבור לצלם את עליית האור ראשון. המיקום המיוחד בו בחרו ב'פרוג' לקיים את יום הצילומים בשטח בים המלח, הינו אסטרטגי ביותר ומעניק לתלמידות מגוון זוויות לתפוס בעדשות המצלמה.

    קורסי הצילום של בית 'פרוג' מתקיימים לגברים ונשים בנפרד בירושלים וב"ב, ובהם משתתפים עשרות מכל רחבי הארץ. הקורס מעניק את מלוא הידע העיוני והטכני, הכלים וההתמחויות הנדרשות כדי לפעול בשוק כצלם מקצועי. בוגרי 'פרוג' ממלאים כיום את רחבות הריקודים ערב ערב בחתונות כצלמים מקצועיים ומבוקשים, ואחרים כצלמי סטודיו או עיתונות. כמו בכל שאר הקורסים ב'פרוג', גם בקורס צילום קיים סטנדרט חדש של יעדים מקצועיים, טובי המרצים בתחום מהשורה הראשונה, הם אלו אשר מקנים לבוגרים את היכולות וההתמחות המקצועית. וכל זה מבלי להתפשר בכלום על הרמה הרוחנית של כל המשתתפים.



    0 תגובות