כחלון וליברמן: "לא נצטרף לקואליציה בראשות גבאי"

    איתי גדסי No Comments on כחלון וליברמן: "לא נצטרף לקואליציה בראשות גבאי"

    בשני ריאיונות הערב, שללו שר הביטחון ושר האוצר, אפשרות לישיבה בקואליציה בראשות השמאל | כחלון: "אני איש המחנה הלאומי" | ליברמן: "אבי גבאי לא רלוונטי בזירה בפוליטית"

    כחלון וליברמן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר משה כחלון העניק ראיון לעורכת הכלכלית של חדשות 2, קרן מרציאנו. במהלך הריאיון, נשאל כחלון על יחסיו עם אבי גבאי, יו"ר מפלגת העבודה, שפרש ממפלגת כולנו. כחלון שלל ישיבה עם גבאי באומרו: "אני איש המחנה הלאומי". שר הביטחון, אביגדור ליברמן, שהתראיין גם הוא בתכנית אמר כי "לא נצטרף לממשלה בראשות גבאי".

    כחלון נשאל על יחסו לאבי גבאי ואמר:"התאכזבתי מההתנהלות שלו ובזה זה נגמר". כשנשאל האם ישקול להצטרף לקואליציה בראשות אבי גבאי, ענה: "אני אומר בצורה ברורה, 'כולנו' לא תצטרף לממשלת שמאל. אני איש המחנה הלאומי ולכן לא רואה מצב שכולנו תצטרף לממשלה בראשות העבודה".

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן התייחס אף הוא להיתכנות הקמת ממשלה עם גבאי ואמר: "אבי גבאי לא רלוונטי בזירה הפוליטית. הוא לא יכול להקים ממשלה". לדברי ליברמן: "יש שתי מפלגות 'כולנו' ו'ישראל ביתנו' שלעולם לא יישבו אתו בקואליציה".

    בדבריהם הטילו אמירה משמעותית בשדה הפוליטית מאחר וללא אחת מהמפלגות הללו, גבאי לא יוכל להרכיב ממשלה גם אם יקבל מנדטים במספר זהה לליכוד, דבר שגם, רחוק מהמציאות.



    0 תגובות