יומא דהילולא למרן בעל ה"חזון אי"ש" ומרן בעל ה"אבי עזרי" זיע"א

    בנצי לייזרוביץ No Comments on יומא דהילולא למרן בעל ה"חזון אי"ש" ומרן בעל ה"אבי עזרי" זיע"א

    השבת יציינו בארץ ובעולם את יום פטירתו של מרן רבנו בעל "החזון איש" זיע"א ובמוצ"ש את יום פטירת מרן רבנו בעל "האבי עזרי" זיע"א

    מרנן בעל החזון אי"ש ובעל האבי עזרי זיע"א
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעולם התורה, בהיכלי הישיבות ובבתי הכנסת יציינו השבת פרשת 'וירא' ט"ו מרחשון את יום פטירתו של מרן הגאון הגדול רבינו אברהם ישעיהו קרליץ זיע"א בעל החזון איש שיום פטירתו יחול בשבת. בבתי הכנסת ובהיכלי התורה ילמדו לעילוי נשמתו ובשבת האחרונה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א התפלל לפני עמוד. בערב השבת ובמוצ"ש יעלו המונים לקברו בבית החיים בבני ברק.

    עם צאת השבת יציינו בארץ ובעולם את יום פטירתו ה-16 של נשיא מועצת גדולי התורה וראש ישיבת פוניבז' מרן הגאון הגדול רבינו אלעזר מנחם מן שך זיע"א שיום פטירתו יחול ביום ראשון ט"ז מרחשון.

    המונים יעלו לקברו בבית החיים של נציבי ישיבת פוניבז' במהלך הלילה וביום ראשון. במקום הותקנו תאורה מיוחדת לטובת המתפללים הרבים. אגודת החרדים 'דגל התורה' שמרן הרב שך זצ"ל ייסד אותה הודיעה על מעמד התפילה המרכזית ברוב עם בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א שיתקיים ביום ראשון ט"ז מרחשון בשעה 14:00 בצהריים בבית העלמין פוניבז'.

    הוועדה המארגנת של דגל התורה הודיעה כי יתוגברו הקווים העירוניים והבינעירוניים לב"ב, לא תותר כניסת רכבים פרטיים לשטח בית העלמין. לגברים הדרך היא הדרך המרכזית לצד צפון מזרח ולנשים הדרך היא השביל המרוצף צד דרום ליד החומה.

    המוני העולים מתבקשים להעתיר עבור המשך קיום היכלי התורה בטהרתם. הציבור נקרא ללמוד משניות ולהדליק נר לע"נ מרנן ורבנן בעל ה"חזון אי"ש" ובעל ה"אבי עזרי" זיע"א.



    0 תגובות