נאמן וטעים • כשר למהדרין בכפר סבא

    חיים כץ No Comments on נאמן וטעים • כשר למהדרין בכפר סבא

    ריחות מפתים, מאפים מצוינים • עוד סניף כשר למהדרין של מאפה נאמן נפתח בכפר סבא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי למעלה מ-70 שנות מאפים מצויינים ועם למעלה מ-50 סניפים, רשת נאמן מתחדשת עם סניף גם בכפר סבא. הסניף החדש נפתח מתחם G בכפר סבא, כך שכל תושבי כפר סבא והסביבה יכולים ליהנות ממבחר המאפים והמטעמים שרשת נאמן מציעה.לרשת מאפה נאמן למעלה מ-50 סניפים כשרים למהדרין בכל רחבי הארץ, בהם פועלים בתי מאפה עם הטעם הירושלמי החביב. לחלק מהסניפים גם מסעדות חלביות המציעות תפריט מורחב לארוחת בוקר, צהרים או סתם להפסקה של קפה ומאפה במהלך היום. גם לסניף כפר סבא, יש מתחם ישיבה נוח ונעים, עם בר סלטים טריים ומגוון מנות קלילות.

    הרשת החלה את דרכה בירושלים של פעם בשנת 1944. הרב ברוך נאמן ז"ל, סב המשפחה, היה מייצר מוצרי מאפה ומוכר אותם על גבי עגלה בשכונת הבוכרים וברחובות ירושלים. הרבה ירושלמים גדלו על מאפים אלו שבחלוף השנים הפכו לשם דבר בעיר הקודש. ובעסקים משפחתיים כמו בעסקים משפחתיים לאחר מספר שנים הועבר השרביט לבנים שהרימו את הכפפה והפכו את מאפה נאמן לרשת עצמאית בעלת סניפים בכל רחבי הארץ.
    במאפה נאמן עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ועטופים בטעמים הביתיים של בית אבא, ובכל סניפי הרשת תוכלו למצוא את מגוון המאפים המיוחדים והמדהימים. כבר כשכנסו לאחד מבתי המאפה תוכלו לחוש בחמימות הביתית ובריחות המשכרים הממלאים את החלל.

    מלבד מאפים מכל סוג תוכלו למצוא בבתי המאפה של נאמן משקאות קיץ קרירים ושיקים, בהם מגוון טעמים של אייס בטעמים שלא תוכלו לוותר עליהם. בנוסף, ברשת מאפה נאמן כל סוגי הקפה שתבקשו: טורקי, הפוך, קפוצ'ינו, אייס קפה, אייס וניל ועוד, חלביים ופרווה לצד קפה קר עם קרח לצד מיץ גזר סחוט במקום, לימונדה מרעננת מלאה בוויטמין C, נקטר אשכוליות ועוד. הנהלת רשת מאפה נאמן מברכת על הסניף החדש בכפר סבא, "אנחנו שמחים להמשיך ולשרת את עם ישראל, להפיץ את הטעם הירושלמי השורשי בכשרות מהדרין בעשרות סניפים בכל רחבי הארץ"



    0 תגובות