על פרחי בני ברק שמעתם?

    דוד קליגר 1 Comment on על פרחי בני ברק שמעתם?

    שמים את הילדים והנוער במרכז: פתיחה חגיגית לקורס "מוזיקה וכישורי חיים" ומקהלה במרכז הנוער יונתן

    המקהלה בשיעור הראשון
    13:03
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on מסובין בבני ברק: שיחת חג עם ראשי העיר החרדים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות ילדים ונערים התקבצו לטקס הפתיחה החגיגי של קורס "מוזיקה וכישורי חיים" ייחודי שנפתח לקראת עונת החורף הארוכה במרכז הנוער 'יונתן' שמטעם עיריית בני ברק למיון והיערכות לקראת פתיחת המקהלה החדשה.

    את הערב פתח הרב יואב גולדשטיין מנהל המרכז ששיבח את מנהל מח' נוער הרב אלדד אשורי, גב' ח. שטרוך וגב' ח. שלף מאגף הרווחה והמנהל הקהילתי בפרדס כץ על שיתוף הפעולה ולשאר הנוגעים בדבר שהובילו ליוזמה שבפתיחת המרכז המושקע וכן להשקעה הרבה במגוון קורסים והפעלות לילדים ונוער

    "במרכז קיימים מספר חוגים לנערים ובני ישיבות כמו: חוג נגרות, חוג מחשבים, חוג לחימה, אומנות ומגרש כדורגל, אך ללא ספק 'מוזיקה וכישורי חיים' הוא הקורס הנחשק והמבוקש ביותר שהתועלת ממנו כבר הוכחה בעבר שהיא לטווח הארוך" ציין הרב גולדשטיין ובירך את הנערים שינצלו ויפיקו את מירב ההנאה והתועלת מהקורס.

    במרכז הערב הציג הרב אבי אברהם, מטפל רגשי מטעם מח' הנוער ומנהל מרכז קומ"ה לקידום והעצמה את יעדי הקורס הכוללים אימון מקהלה, הופעות והפקת שיר וקליפ מקצועי שיצא למדיה וכן סדנאות ייחודיות וחווייתיות שישולבו במהלך הקורס.

    "מלבד המסע לאורך התחנות המוזיקאליות השונות בתהליך אותו תעברו, תוכלו לגלות וללמוד בעצמכם על יכולות וערכים נוספים, כמו על סבלנות והתמודדות עם כישלון ואכזבה, גיבוש ביטחון עצמי, עמידה באתגר וחוויית הצלחה וכלים נוספים שבאמצעות המוזיקה ישמשו לכם כשיעור לחיים" הסביר הרב אברהם והציג את המוזיקאי ר' יוסף רייכקינד שינהל את הקורס בפועל ואת שאר השותפים למסע שילוו את הנערים במהלך הקורס והעבודה באולפן.

    בתוכנית האומנותית לערב הפתיחה היתה טעימה מסדנת קצב וכלי נגינה שונים מרחבי העולם שערך ר' ישראל שטרן, מפעיל נוסף מטעם מרכז קומ"ה, וכן מצגת ייחודית והומוריסטית על נגינה באמצעות כלים לא קונבנציונאליים ועל השימוש בחשיבה מחוץ לקופסא כדי לייצר מוזיקה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מדהים! כל הכבוד לעיריית בני ברק שדואגת להשקיע בילדים ולמנוע את הנשירה שבהמשך…