רוזה, רוזה • בשרית שווה בירושלים

    חיים כץ No Comments on רוזה, רוזה • בשרית שווה בירושלים

    גם למהדרין יש גורמה • מסעדת רוזה הירושלמית • עכשיו בכשרות מהדרין

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשנים האחרונות הפכה ירושלים למרכז קולינרי ייחודי וחשוב, על מפת הקולינריה העולמית בכלל והישראלית בפרט. בירושלים אפשר למצוא כמעט את כל הטעמים, הצבעים והתרבויות מרחבי העולם, ועכשיו גם צרכני המהדרין בירושלים יכולים להתחיל ליהנות מאוכל גורמה. הבשורה החדשה מגיעה מכיוון עמק רפאים, מהמסעדה הנחשקת "רוזה". מסעדת רוזה, משתלבת באקלים הירושלמי, ומספקת חוויה קוסמופוליטית עם תפריט אקלקטי במרכזו של רחוב עמק רפאים – הרחוב עם הכי הרבה ניחוח חו"ל בירושלים.

    בימים אלה, חוגגת מסעדת רוזה, את קבלת תעודת הכשרות המהודרת של בד"צ יורה דעה בראשות הגאון הרב שלמה מחפוד שליט"א. 'רוזה' מאפשרת חוויה ייחודית של בריחה משאון היום יום אל ליבו של המתחם הקולינארי בעמק רפאים, לכמה שעות של תענוג גסטרונמי ירושלמי שורשי. מבנה המסעדה מעוצב בסגנון קלאסי עם שילובים עכשוויים, עם אווירה אינטימית ואירוח ברמה אירופאית.

    התפריט בניצוחו של השף אלירן אוליאל משלב טעמים מקומיים עם שילובים מרתקים ממטבחי עילית שונים מרחבי העולם. בין המנות של המסעדה תוכלו למצוא מטעמים מהמטבח המקסיקני, פוקצ’ות שנאפות במקום ופסטות במגוון גרסאות מפתות מהמטבח האיטלקי, לצד המבורגרים ובשרים איכותיים.

    למסעדה תפריט יינות עשיר, המשתלב מצוין עם המנות השונות. את החוויה של מסעדת רוזה משלימה האווירה המחבקת, ותפריט הקינוחים מעורר התיאבון עם קרמל טופו בננות ושאר קינוחים מטריפים. לדברי בעל המסעדה, עידן בן זינו, חלום הפיכת המסעדה למהדרין מלווה אותו כבר תקופה ארוכה, וכעת הושלמה המלאכה שמאפשרת לקהל חובבי המהדרין ליהנות מגורמה מקורי, יצירתי ומרענן.

    במקום קיים חדר VIP • ניתן לערוך אירועים עד 120 איש • ניתן לקנות אוכל מוכן לשבת



    0 תגובות