נתניהו מציג סקרים פנימיים: גוש הימין – יותר מ-65 מנדטים

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו מציג סקרים פנימיים: גוש הימין – יותר מ-65 מנדטים
    צילום: בצלאל קאהן
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקרים פנימיים שנערכו לאחרונה ונחשפו הערב בכלי תקשורת שונים קובעים כי רוב הנשאלים סבורים כי בנימין נתניהו הוא המתאים ביותר לכהן כראש-ממשלה, ואילו הבחירות היו נערכות היום הליכוד היה זוכה לשלושים מנדטים.

    עיתון 'הארץ' פרסם, כי ראש הממשלה נתניהו גילה למקורביו על סקר פנימי טרי: הליכוד 30 מנדטים, המחנה הציוני 18, יש עתיד 19, כולנו 10, הבית היהודי 11, ישראל ביתנו, ש"ס ו'יהדות התורה' מביאות במשולב יותר מ-15 מנדטים. הקואליציה המועדפת על רה"מ זוכה ביותר מ-65 מנדטים.

    ואילו סקר 'ערוץ 10' שפורסם הערב מגלה, כי מבין האישים הכי מתאים לכהן כרה"מ: 28% נתניהו, לפיד 11%, גבאי 11%, ברק 6%, בנט 5%, ליברמן 3%.

    סקר מנדטים של ערוץ 10: הליכוד 26, יש עתיד 21, המחנה הציוני 20, כולנו 7, מרצ 7, ישראל ביתנו 6, יהדות התורה 6 ש"ס 3 אלי ישי 2.

    יושב ראש הקואליציה חבר-הכנסת ביטן הצהיר הערב כי בכוונת הליכוד לעלות מחר לדיון בועדת השרים לחקיקה את החוק הצרפתי בשל תדרוכים של הבית היהודי נגד הליכוד.

    נציין, כי גם הערב הגיעו כמה עשרות בני אדם להפגין סמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בפתח תקווה, בדרישה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לכל מי שדואג ואני בטוח שאין הרבה כאלו
      כדאי לסוקרים האלה לצאת מהאשליה ששס נמוכה במנדטים

    2. 1

      אחוז החסימה חייב לרדת נקודה. אי אפשר שבגלל אגו של איש אחד נאבד חמשה מנדטים חרדים