המדינה תשקיע 800 מיליון שקל בפיתוח תשתיות ביו"ש

    איתי גדסי No Comments on המדינה תשקיע 800 מיליון שקל בפיתוח תשתיות ביו"ש

    ראש הממשלה בסיכום עם מועצת יש"ע: הממשלה תשקיע 800 מיליון ₪ לפיתוח תשתיות ביהודה ושומרון החל מהשנה הקרובה

    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה הוציא מכתב לראשי הרשויות ביהודה שומרון ובקעת הירדן ובו עדכון על התפתחויות חשובות ומשמחות שעלו בפגישה עם ראש הממשלה בנושא תשתיות כבישים ובטחון.

    אתמול נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש לשכתו יואב הורוביץ עם ראשי הנהלת מועצת יש"ע יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה ומזכ"ל תנועת "אמנה" זאב זמביש חבר. הפגישה הייתה בהמשך לישיבת שקיים ראש הממשלה לפני מספר שבועות עם ראשי הרשויות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, בה הציגה מועצת יש"ע לראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב, עליו חתומים כלל ראשי הרשויות, בדרישה להפסקת האפליה ולפעולה מהירה למען שוויון בתקציב המופנה לתשתיות.

    בישיבה הודיע ראש הממשלה למועצת יש"ע כי הוא פעל בשבועות האחרונים ללא לאות כדי לקדם את הבקשה, גם על בסיס עבודת מטה רחבה שארכה מספר חודשים בהן נבחנו הצרכים, זמינות הפרויקטים וגיוס המשאבים. לאור זאת סוכם על אישור תוכנית פיתוח כבישים לכלל האוכלוסיות במרחב יהודה ושומרון, בהיקף של כ-800 מלש"ח. התכנית תצא לביצוע כבר בשנת התקציב הקרובה 2018.

    בכך, מביאים ראש הממשלה בנימין נתניהו ומועצת יש"ע בשורה חשובה לתושבי יהודה ושומרון שתיטיב עם התושבים והמבקרים הרבים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. בנוסף, החלטה זו מביאה לידי ביטוי את תפיסתה של הממשלה לגבי ההתיישבות, אשר רואה את יהודה ושומרון כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל גם בעתיד.

    יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה: "זוהי בשורה משמעותית ואסטרטגית לכלל האוכלוסיות הגרות במרחב יהודה, שומרון ובקעת הירדן. לאחר זמן רב של עבודה מאומצת עם גורמים במשרדי הממשלה השונים, מוביל ראש הממשלה יחד עם ההתיישבות, מענה הולם המגשר על פער של עשורים רבים בתחבורה ובתשתיות. שמחנו לראות שראש הממשלה נרתם לשדרוג התשתיות".



    0 תגובות