נתניהו לאופוזיציה: "תעשיית הדכדכוך הצמיחה ענף חדש – החמוצים"

    איתי גדסי 3 Comment on נתניהו לאופוזיציה: "תעשיית הדכדכוך הצמיחה ענף חדש – החמוצים"

    ושוב, ראש הממשלה מצליח להוביל את השיח והפעם עם ביקורת מדויקת על ראשי האופוזיציה ומבקריו משמאל: "אזרחי ישראל יודעים שטוב לחיות כאן – תעשיית הדכדוך עדיין קיימת ויש לה נציגים בבית הזה וגם בתקשורת" | ארה"ב, טראמפ, איראן, חרמות, OECD | וגם, התמונה החמוצה של נתניהו

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאם בפתח מושב הכנסת וסקר את פעילות הממשלה בתקופה שחלפה מאז המושב הקודם ועל תכניות הממשלה למושב הקרוב.

    נתניהו התייחס בין היתר להסכם הגרעין, האיום האיראני, הפיוס הפנים פלשתיני ואמר: "אלמלא הפעילות העקבית והנחושה שלנו לאורך השנים, לאיראן כבר זמן היה נשק גרעיני. אנו שוקדים להבטיח את היכולת שלנו להגן על עצמינו בכוחות עצמינו. ידע כל אויב שמאיים עלינו בהשמדה שהוא מעמיד עצמו בפני פגיעה קטלנית ובמקביל ידנו מושטת לשלום, אנחנו מוכנים לנהל משא ומתן לשלום עם ממשלה פלשתינית כל עוד אינה נשענת על החמאס שממשיך לקרוא להשמדתה של מדינת ישראל. שלום אמת אינו מחייב שמישהו יעקר מביתו, לא יהודים ולא ערבים"

    "ישראל היא מולדת אהובה בית חם ובלי טיפת ציניות היא ארץ נהדרת. אנו הופכים את ישראל למעצמה של סייבר, הייטק, מודיעין, מים ועוד. אלה שדיברו לפני שנה ושנתיים על בידוד וצונאמי מדיני, גם הם מבינים היום שישראל נהנית מתמיכה מדינית כבירה. בשנה שעברה ביקרתי בכל היבשות ובינואר אצא לביקור גומלין בהודו. אני פוגש שם ובארץ עשרות רבות של מנהיגים, הם לא רק מעריכים אותנו הם מעריצים אותנו".

    "אני לא מכחיש, יש גם זרמים הפוכים של דה-לגיטימציה ושל חרם. אנחנו יחד נלחמים בזה קואליציה ואופוזיציה. אני מצדיע לנשיא טראמפ על החלטתו לפרוש מאונסקו, גם לנו אין מה לחפש בתיאטרון האבסורד הזה".

    אך הנאום הזה יזכר ללא ספק בגלל דבריו הבאים, בהם כינה את מבקריו באופוזיציה "חמוצים".

    נתניהו פנה לחברי הכנסת ואמר: "אני יודע שדווקא כאן בבית פנימה יש עוד מי שצריכים להשתכנע, תעשיית הדכדוך עדיין קיימת ויש לה נציגים בבית הזה וגם בתקשורת. לאחרונה תעשיית הדכדכוך הצמיחה ענף חדש, ענף החמוצים. פעם הם גידלו אתרוגים, היום חמוצים. היום הם אומרים "יש תחושת חמיצות בציבור, נתניהו מסתובב בפנים חמוצות. מחמיצים פה הזדמנויות היסטוריות. אותם אלה שתקפו את הנאום שלי בקונגרס זה אומר הרבה מאוד לגבי ההבנה המדינית וראיית הנולד של ראשי ענף החמוצים".

    "יש עוד מילה אופנתית במילון שלהם – שיסוי. הכל זה שיסוי. להתלונן על הדלפות בלתי חוקיות זה שיסוי? הינה השיטה, כשמחנה אחד מביע דעתו זה חושב הביטוי, כשמחנה אחר מביע את דעתו זה שיסוי. יש לי כבוד רב למוסדות הדמוקרטיה, אין לי שום כבוד לצביעות".

    "החמוצים עושים עוד משהו, הם תמיד מתארים את מצב המדינה כדשדוש מתמשך, כקיפאון. מבחינתם כל עוד לא מפנים תושבים יהודים זה דשדוש. כשהחמוצים מדברים בניהם ניתן לשמוע שיחות כמו נכון שהמצב פה איום ונורא? נכון שהכל קורס? אגב, זכרתם להזמין כרטיסים ללונדון או שאתם טסים לברלין? חמוצים וטסים".

    "ברור מדוע למה רוב אזרחי ישראל אינם חמוצים, ובמדד האושר של ה-oecd אזרחי ישראל דירגו את עצמם במקום החמישי בעולם, וצעירי ישראל, שימו לב חמוצים, דירגו את עצמם במקום השני. קשה לכם החמוצים. אתם כל הזמן מחמיצים, תוקפים, מקטרים ומקללים אבל בצר לכם אתם משליחים את יהווכם על מחזור סיפור הצוללות אבל גם אתם מבינים שגם הסיפור הזה יורד למצולות. לפני שלוש שעות חתמנו על מזכר עם ממשלת גרמניה".

    "אין צוללות אז מה נשאר? סיגרים? אתם יודעים שבמקרה אחר על קבלת אוסף עטים בסכומים גבוהים בהרבה הוחלט לא לפתוח בחקירה, אז אם לא זה אז חמגשיות, ואם לא חמגשיות אז חוק ישראל היום. אתם יודעים איזה סיקור אוהד קיבלו חברי הכנסת שהצביעו בעד החוק השערורייתי הזה. אז מאין תבוא הישועה? אולי מההפגנות בפתח תקווה. מנסים להלך אימים על שלטון החוק ולזה קוראים שלטון החוק. עמוק בלב אתם החמוצים יודעים שבבחירות דמוקרטיות אנחנו ננצח".

    שעה קלה לאחר הנאום צייץ נתניהו ברשת החברתית: "יש לנו עם נהדר שאוהב לאכול חמוצים, אבל הוא לא חמוץ" והעלה תמונה עם.. חמוצים.

    נתניהו חמוצים



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה ראש הממשלה עושה פרסום למלפפונים עם מלח אני לא אוהב מלפפונים במלח אני אוהב את זה עם חומץ