משפחת סלומון מצטרפת למאבק הכבישים העוקפים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on משפחת סלומון מצטרפת למאבק הכבישים העוקפים

    המאבק על מרכיבי הביטחון והכבישים העוקפים: משפחת סולומון הודיעה כי היא מצטרפת למאבק "אם היו מתקינים את מרכיבי הביטחון הפיגוע היה נמנע"

    זירת הפיגוע המחריד בנווה צוף בו נטבחו שלושה בני משפחת סלומון הי"ד צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק על הכבישים העוקפים ומרכיבי הבטחון מחריף. רחל מנזלי סולומון ששכלה אח אחות ואב בפיגוע הקשה בנווה צוף לפני כחודש כתבה לראש מועצת שומרון יוסי דגן ממובילי המאבק על הכבישים העוקפים ומרכיבי הביטחון ליו"ש: "לצערי הרב, לא התאפשר לי להיות נוכחת במחאה, אך חשוב לי שתדע ושכולם ידעו שאנחנו שותפים מלאים לדרישה הבסיסית לאפשר לתושבי יהודה ושומרון לחיות בביטחון המגיע להם".

    "אנחנו, משפחת סלומון איבדנו את היקרים לנו מכל, אבא, אח ואחות. נאמר לנו על ידי מקורות ביטחוניים, שאם היו מבצעים הלכה למעשה ומתקינים את מרכיבי הביטחון ביישוב נווה צוף כפי שאושר הרבה לפני הפיגוע, הפיגוע הנורא בהחלט היה יכול להימנע. חבל מאוד שהמהלך נתקע במשרד הביטחון ובמשרדים נוספים. אני גרה בישוב הר ברכה שבשומרון ולא בטוחה שאצלינו זה לא יכול לקרות גם כן. אני מבקשת מאוד מראש הממשלה לאפשר ולתת את מרכיבי הביטחון הנחוצים ליישובי יהודה ושומרון, על מנת למנוע את הפיגוע הבא".

    המאבק על הכבישים העוקפים, מרכיבי הביטחון לישובים ולכבישים והבנייה אותו מוביל ראש מועצת שומרון יוסי דגן יחד עם ראשי רשויות בית אל, בית אריה, קריית ארבע והמשפחות השכולות מוחה על כך שאף שמשרד הביטחון מאשר כי יש צורך במרכיבי בטחון ליישובים ולכבישים העוקפים ביוש בעלות כוללת של 300 מיליון ש"ח, ואף שהכסף הובטח כבר לפני שנתיים, הכסף לא הועבר והיישובים והתושבים עומדים חשופים לפיגועי טרור משום שהממשלה לא מעבירה את הכספים שהובטחו ולמעשה "חוסכת כסף" על חשבון חיי אדם.

    המאבק עוסק גם בדרישה לכבישים העוקפים ביו"ש שגם היא כבר אושרה בדרג המדיני. ואף שמוסכם על כולם שיש צורך בטחוני ובטיחותי בכבישים אלו המדינה נמנעת מלהכניס את היד לכיסה. ושוב מסתפקת בהצהרות אולם "חוסכת" כסף על חשבון חייהם של תושבי יו"ש. וכן המאבק על הבנייה ביו"ש. על אף הכותרות הגדולות לאחר 8 שנות בצורת של אובמה אושרו רק כ 1,000 יחידות דיור לחצי מליון בני אדם במת"ע האחרונה והממשלה ממשיכה להערים קשיים לא סבירים על הבנייה.

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן הודה למנזלי סולומון על הודעתה ואמר: "כל מי שמצטרף למאבק הזה מצטרף למאבק על הדבר הבסיסי ביותר: הצלת חיי אדם. משפחת מנזלי סולומון היקרה והגיבורה שהודיעה על הצטרפותה מוסיפה לנו כוח במאבק הזה שאין חשוב ממנו לעתידה של ההתיישבות".



    0 תגובות