בכיר בשב"כ לשעבר, ירון בלום, מונה למתאם השבויים והנעדרים

    קובי פינקלר ואיתי גדסי No Comments on בכיר בשב"כ לשעבר, ירון בלום, מונה למתאם השבויים והנעדרים

    ירון בלום, בכיר לשעבר בשירות הביטחון הכללי ומי שהיה חבר בצוות המצומצם שהביא לשחרורו של גלעד שליט, מונה למתאם השבויים והנעדרים במקומו של ליאור לוטן שהודיע לפני כחודש על התפטרותו מהתפקיד

    מתאם השבויים והנעדרים הנכנס, ירון בלום צילום: צילום מסך: אולפן WALLA!NEWS
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו,החליט למנות את ירון בלום למתאם השבויים והנעדרים. בלום שירת שנים ארוכות בשירות הביטחון הכללי ובשנותיו אחרונות בשב"כ היה חבר בצוות המצומצם שניהל את המגעים והביא לשחרור של החייל גלעד שליט.

    רה"מ נתניהו שוחח הערב עם משפחות גולדין, שאול, א- סייד ומנגיסטו, עדכן אותן על המינוי והדגיש את המחויבות שלו ושל מדינת ישראל להחזיר את הבנים הביתה.

    ירון בלום הוא בעל תואר ראשון במדע המדינה ותואר שני ביחסים בינלאומיים. כמו כן, מכהן בלום כעמית במכון לחקר הטרור של המרכז הבינתחומי הרצליה, משמש כיועץ לענייני ביטחון וטרור ומכהן כדירקטור במספר חברות.

    ירון בלום מסר: "אני מודה לראש הממשלה על האמון. אני רואה בתפקיד שהטיל עליי משימה לאומית מהמעלה הראשונה".

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן , אמר: "אני מאחל הצלחה לירון בלום בתפקידו החדש כמתאם השבויים והנעדרים. מערכת הביטחון תעמוד לרשותו כדי לסייע לו ולצוותו בכל דרך".

    יו"ר השדולה להשבת החיילים, יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם-רפאלי אמרה עם היוודע דבר מינויו של בלום: "ירון בלום הוא האדם המתאים לתפקיד מתאם שבויים ונעדרים. אנו מאחלים לו בהצלחה בתפקידו המורכב הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. הצלחתו תהיה בראש ובראשונה בהתאם להחלטות הדרג המדיני אל מול חמאס המנסה באופן נואש להתמודד עם המשבר ברצועת עזה".

    יו"ר השדולה להשבת השבויים והנעדרים, שר הביטחון לשעבר ח"כ עמיר פרץ אמר: "עם מינויו של ירון בלום אני מאחל לו הצלחה רבה ומתחייב לסייע לו ככל שיתאפשר במימוש המשימה הגדולה שקיבל על עצמו. ירון בלום מביא עמו ניסיון חשוב מהמערכת הביטחונית והאזרחית למשימה לאומית עליונה: השבת החיילים והאזרחים שבעזה למשפחותיהם. יש למדינת ישראל אחריות וחובה מוסרית מיוחדת כלפי משפחות החיילים – להשיב אותם הביתה, בכל מצב".



    0 תגובות