תושבי דרום ת"א ו"אם תרצו" הפגינו מול בית שופטת בג"ץ אסתר חיות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תושבי דרום ת"א ו"אם תרצו" הפגינו מול בית שופטת בג"ץ אסתר חיות

    עשרות מפגינים מול בית השופטת חיות בתל אביב: "הגיע הזמן לשים סוף לדיקטטורה של בג"ץ"

    כרזות המפגינים צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות מתושבי דרום תל אביב מפגינים גם הערב (מוצ"ש) מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון הנכנסת אסתר חיות,  בדרישה להפסיק את המדיניות המפלה של בג"ץ נגד תושבי דרום תל אביב. המפגינים נשאו שלטים וקראו: "אסתר חיות תחזירי את השפיות" ו- "העם דורש בג"ץ ישראלי".

    שפי פז, מראשי מטה המאבק של תושבי דרום תל אביב אמרה: "הגיע הזמן לשים סוף לדיקטטורה של הבג"ץ. בשעה שמפקירים אותנו, מעלים על נס את זכויות המסתננים. אנחנו רואים שהשמאל מתחיל להיכנס ללחץ. אנחנו פה ונמשיך להיות פה. סוף סוף השופטת חיות בבית והיא תמשיך לשמוע אותנו כל שבוע. תושבי דרום תל אביב יגיעו להשבעה של הנשיאה ונשמיע גם שם את זעקתנו. הפגנה זו היא מלחמה על זכויות אדם הכי בסיסיות של תושבי דרום תל אביב שמשום מה בג"ץ החליט להתעלם מהם לחלוטין. הגיע הזמן שגברת חיות תרד ממגדל השן שלה ותבוא לשמוע אותנו".

    בין המשתתפים בהפגנה הערב, היו גם פעילי תנועת 'אם תרצו' שכבר שבועות רבים החליטו ליטול חלק פעיל בהפגנות אנשי השכונות. הפעילים קראו לשנות את מדיניות בית המשפט המפלה את תושבי דרום תל אביב. ראש אגף פעילים בתנועת "אם תרצו", תום ניסני, אמר בהפגנה: "זוהי ההפגנה השביעית שאנחנו מקיימים נגד הדיקטטורה של בג"ץ. באנו להזכיר לשופטת חיות הנשיאה הנכנסת של בית המשפט העליון, ולכל שופטי העליון, שאזרחי המדינה הם לא שקופים וגם להם יש זכויות אדם. אנו נמשיך להפגין כל עוד תושבי דרום תל אביב לא יזכו לצדק במאבקם מול האטימות המשפטית. הגיע הזמן  לבג"ץ ישראלי".



    0 תגובות