שר הביטחון: יש בניה בכל רחבי יהודה ושומרון

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון: יש בניה בכל רחבי יהודה ושומרון

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן וסגן השר, הרב אלי בן דהאן, ביקרו בשטח עליו עתיד להיבנות היישוב "עמיחי" – בהתייחסו לקצב הבניה ביהודה ושומרון: "אנחנו עובדים בקצב כפי שלא היה מאז שנת 2,000"

    שר הביטחון וסגנו בסיור צילום: עדן מולדבסקי, משרד הביטחון
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון אביגדור ליברמן קיים ביקור עבודה במועצה האזורית בנימין. במהלך הסיור ביקר שר הביטחון בין היתר בעמיחי, היישוב שמוקם לטובת תושבי עמונה, בעטרת, בשילה הקדומה והניח אבן פינה בכרם רעים. אל שר הביטחון התלוו בביקור גם סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, ראש המועצה האזורית מטה בנימין אבי רואה וראש המנהל האזרחי תא"ל בן חור אחוות.

    במהלך הביקור בעמיחי אמר שר הביטחון: "אני ער לויכוח שמדי פעם מתעורר, בונים לא בונים, מאשרים, לא מאשרים, כמה ולמה. קודם כל אנחנו נמצאים באתר עמיחי, עמונה לשעבר, ומי שמסתכל על העבודות שמתבצעות כאן כרגע, על כל הכלים – אז הגיע הזמן פשוט להגיד את האמת: אנחנו עובדים בקצב, כפי שלא היה מאז שנת 2,000. כשמדברים על העובדות, גם 300 יחידות הדיור בבית-אל, הכרה בוועד המוניציפאלי ליישוב יהודי בחברון, אישור לרובע חזקיהו וגם מגרון: אלו הן עובדות בשטח. תראו כמה בנייה כרגע בפועל גם בבית"ר עילית, באלפי מנשה, בתקוע ובכל המקומות שרק אפשר לדמיין בכל רחבי יהודה ושומרון".

    לדבריו: "מאז תחילת שנת 2017 יש כרגע בבנייה בפועל כ-3,000 יחידות דיור, וכ-7,500 הן אישורי תכניות בשלב כזה או אחר. גם במת"ע שהסתיימה היום ובאמת הייתה עבודה לא פשוטה שלשום, אתמול והיום – ברוך השם הגענו לנתונים שמזמן לא ראינו כמותם, ואני שמח שסגרנו את כל אותן התחייבויות של כל הממשלות הקודמות בכמה נושאים כמו שאמרתי, בית-אל, מגרון וכך הלאה".

    "האיראנים מנסים להשתלט על סוריה, מנסים להתבסס שם, להיות הכוח הדומיננטי ואנחנו לא נאפשר זאת. אנחנו מודעים לכך ובהחלט יש לנו את כל הכלים להתמודד עם האתגר הזה".



    0 תגובות