התגובות לפרישת גלאון: "תרומתה אדירה למאבק נגד הכיבוש"

    איתי גדסי 3 Comment on התגובות לפרישת גלאון: "תרומתה אדירה למאבק נגד הכיבוש"

    בשמאל מגיבים לפרישתה של יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, מהכנסת • הרצוג: "קולה החד והנוקב יחסר לנו בכנסת ישראל" • יחימוביץ': "פרישתה מעציבה אותי" • זנדברג: "אייקון בשמאל"

    הכנסת צילום: דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, אמר: "זהבה גלאון פרלמנטרית מהאיכותיות שכנסת ישראל ראתה וקולה החד והנוקב יחסר לנו בכנסת ישראל. אמנם לא תמיד אנו רואים עין בעין, אבל אני רוחש לה הערכה רבה על פועלה למען השמאל הישראלי, ולזכותה ייאמר שפיה וליבה שווים. מאחל לה הצלחה רבה בהמשך פעילותה הציבורית".

    ח"כ שלי יחימוביץ הגיבה לפרישתה של ח"כ זהבה גלאון מהכנסת ואמרה: "פרישתה של זהבה גלאון מעציבה אותי באופן אישי, אך בעיקר מדובר על הפסד גדול לכנסת ולציבור, ופרידה, נקווה שזמנית, מפרלמנטרית מעולה ומנהיגה אמיצה".

    ח"כ תמר זנדברג (מרצ) אמרה: "אני קוראת לזהבה גלאון לחזור בה ולא לעזוב את הכנסת. זהבה גלאון היא אייקון בשמאל ותרומתה אדירה למאבקים נגד הכיבוש ועל הדמוקרטיה הישראלית. אלה ימים של מאבק קריטי מול הימין על עתיד המדינה והדמוקרטיה והזירה המרכזית שלו היא בכנסת. אני קוראת לזהבה לפתוח איתנו את מושב החורף הסוער שצפוי לנו מול ממשלת הימין חסרת המעצורים, ולהמשיך להוביל את סיעת מרצ בקרב החשוב הזה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כן יאבדו כל אויבך ה' שונאת יהדות כמוה לא ראויה להיות בכנסת ישראל

    2. 2

      למה לא מביאים פה את התגובה של אורן חזן!!!!!!

    3. 1

      אין להם שכל זה דבר לא מציאותי הם נמצאים בתור כובשים או בני כובשים ורוצים לגאול אדמות כבושות שהם עכשיו עליהם זה פשוט משגע אותי כל פעם מחדש נראה לי שהם זקוקים לטיפול פסיכיאטרי כמובן על חשבון הכיבוש בגין השמדה עצמית מכוונת וכמובן אנחנו צריכים בעיקר להתפלל שהקב"ה יחזיר אותם בתשובה