מכתש רמון הוכרז כשמורת אור כוכבים בינלאומית

    קובי פינקלר No Comments on מכתש רמון הוכרז כשמורת אור כוכבים בינלאומית

    חדשות התיירות: סיכום מטיילים בסוכות,יעדים חדשים בטיסות, היכן מצלמים ההודים ומכתש רמון מככב

    יעל במכתש רמון צילום: עפר גדנקן
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשית נפתח עם סיכום סוכות בשמורות הטבע: מסיכום כולל שנערך על ידי רשות הטבע והגנים עולה כי במהלך סוכות, כמיליון מטיילים פקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. האתרים הפופולריים ביותר במהלך כל ימי החג וחול המועד היו הגנים הלאומיים קיסריה, מצדה, אשקלון ושמורות הטבע עין גדי והבניאס. בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים לנו כ-30 אלף מטיילים שהביאו לתפוסה מלאה בחלק מחניוני הלילה באזור הדרום ובצפון הארץ.

    גיפ

    מכתש רמון הוכרז כשמורת אור כוכבים
    בלב הגן הלאומי מכתש הרמון, ותחת כיפת שמיים זרועי כוכבים, הוכרז, באופן רשמי מכתש רמון כשמורת אור כוכבים בינלאומית, לראשונה בישראל ובאזור המזרח התיכון כולו. תואר בינלאומי נכסף זה, שניתן למכתש על ידי הארגון האמריקאי International Dark Sky Association ((IDA , מהווה הכרה באותם אתרים ברחבי העולם אשר בהם נשמרים שמי הלילה במצבם הטבעי, ומשמרים את המראה הייחודי של שמי הלילה זרועי הכוכבים במלוא תפארתם, וזאת מסיבות אקולוגיות, אסטרונומיות ותרבותיות.

    עד כה זכו לסטטוס יוקרתי זה רק 54 שמורות טבע ב-15 מדינות ברחבי העולם ומדינת ישראל הנה המדינה הראשונה הזוכה להכרה זו באזור המזרח התיכון.

    מטיילים ביערות
    במהלך ימי החג פקדו את הפארקים ויערות קק"ל כשבע מאות וחמישים אלף מטיילים. זוהי ירידה קלה ביחס לכמות המטיילים בחג בשנה הקודמת, בה דווח על כשמונה מאות מטיילים.

    עגורים באגמון החולה
    עשרים אלף עגורים כבר חונים בימים אלו באגמון החולה ולצדם מאות שקנאים, מעל 50 פלמינגו, עופות דורסים וצפרי הנחליאלי הראשונים. בימים אלה דשים את הבוטנים בשדות עמק החולה, כששאריות הבוטנים (פחת) שנשארים בשדה מספקים מזון חשוב לעגורים.

    עגורים

    יעדים חדשים לטיסות
    חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה – לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, SWISS, בריסל איירליינס ויורווינגס מציעות אפשרויות אטרקטיביות ויעדים חדשים, לנופשים ולנוסעים העסקיים בחורף הקרוב. לוח הטיסות של החורף, מציע ללקוחות הקבוצה 24,922 טיסות מדי שבוע ליעדים רבים בעולם.

    חברות התעופה של הקבוצה יקשרו בין 288 יעדים ב-106 מדינות לבין נמלי הבית של הקבוצה בפרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ובריסל, אך יעברו גם בנתיבים רבים מנקודה לנקודה.

    ההודים מצלמים בישראל
    תעשיית הודיאו ההודית עושה עליה. למעלה מ-200 אנשים מהתעשיה ההודית, הגיעו לישראל, כדי לצלם במשך כמה ימים. הם הגיעו בשיתוף פעולה עם משרד התיירות ומנהלת עיר עולם ותיירות בעיריית תל אביב.

    חברת התעופה קרסה. מה עושים?
    בשבועות האחרונים ביטלו לפחות שלוש חברות תעופה את טיסותיהן והותירו מאות אלפי לקוחות מישראל ומרחבי העולם, ללא מענה. אייר ברלין ומונארך, בשל קשיים כספיים אליהם נקלעו, וכן חברת ריינאייר, שהודיעה על ביטול של כ-18 אלף טיסות שתוכננו לחורף (נובמבר 2017 עד מארס 2018), משיקולי לוח החופשות שלה.

    מוקדם יותר השנה הודיעה חברת התעופה הוותיקה אליטליה על פשיטת רגל – חוזרת ועולה הטענה כי האחריות הבלעדית להשבת כספי הלקוחות היא על כתפי משרדי הנסיעות מהם נרכשו הכרטיסים.

    לאור תיאור שגוי ומטעה של חובת משרדי הנסיעות בפרסומים חוזרים ונשנים, יצאה התאחדות סוכני הנסיעות במסמך בו ריכזה רשימה של שאלות ותשובות בקשר עם קריסת חברות תעופה, זכויות הצרכן וחובת משרדי הנסיעות.



    0 תגובות