מבקר המדינה בסוכתו של יו"ר התנועה למען ירושלים ותושביה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מבקר המדינה בסוכתו של יו"ר התנועה למען ירושלים ותושביה

    יו"ר התנועה למען ירושלים ותושביה, הרב חיים מילר, אירח בסוכתו אישי ציבור רבים וביניהם את ד"ר יוסף שפירא, מבקר המדינה • כמו כן, בכנס שנערך עם נציגי השכונות, פרש הרב מילר את תכניות התנועה

    מבקר המדינה והרב חיים מילר
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכינוס חג של נציגי השכונות בסוכתו של יו"ר התנועה למען ירושלים ותושביה, הרב חיים מילר, שמעו המשתתפים על ביקוריהם של אישי ציבור מכל גווני הקשת, שרים וח"כ ומבקר המדינה בסוכה. ושמעו על פעילות "התנועה למען ירושלים ותושביה" ועל המאבקים לשמירת זכויות התושבים. בין המבקרים בסוכה היה מבקר המדינה הד"ר יוסף שפירא ששוחח עם הרב חיים מילר על פעילות התנועה.

    "אני מבטיחכם נאמנה, כי בס"ד, 'לא נהיה כקול קורא במדבר', בנושאים ציבוריים שאנו מטפלים בהם. ואתם נציגי השכונות, תזכו בס"ד למענה על תלונות שהנכם מעבירים ועל המאבקים שהנכם נאבקים למען ירושלים ותושביה" אמר. שרי הממשלה, חה"כ, מבקר המדינה ואישי הציבור אף קיבלו עמם תיק מסודר של פניות והבטיחו לטפל בהם ולתת מענה לכל עניין ובקשה.

    "אינני מתכוון לוותר, ונמשיך בס"ד להיאבק על זכיות הציבור, בכל הקשור לתחבורה ציבורית, שרותי "דואר ישראל", העדר בניה בעיר ע"י הממשלה, המשך עבודות הפיתוח ב"הר הזיתים" ועוד". "התנועה למען ירושלים ותושביה", היא עובדה קיימת ובס"ד נמשיך לפעול ולהפעיל, לדרוש ולדאוג, שהדרישות יצאו אל הפועל והמילה ייאוש אינה במקומותינו. כך גם לגבי קדושת ירושלים וקדושת השבת בעיה"ק והמקדש פלטרין של מלך" אמר.

    המשתתפים קבלו תכנית מפורטת להמשך המאבקים. בתחילת התוכנית, מופיעה הדרישה להחזיר את תקציב העירייה לפקחים הדרוזים, שיפעלו נגד הרוכלים הפועלים בפרהסיה. יתנו דוחות ויחרימו סחורות. ועל נציגי הציבור בעירייה להיענות לדרישה זו, לסייע ולהוציאה אל הפועל. סיכום מסיבת החג הסתיים בדברי תודה לנציגי השכונות, ולכל המסייעים להצלחת הפעילות שתלך בס"ד ותשגשג ותפרח לטובת "ירושלים ותושביה".



    0 תגובות