ראש הממשלה: "אונסק"ו הפך במה להחלטות הזויות"

    איתי גדסי No Comments on ראש הממשלה: "אונסק"ו הפך במה להחלטות הזויות"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר כי הורה להיערך ליציאתה של ישראל מאונסק"ו | וגם, הסכם הגרעין, טראמפ ו"התוקפנות האיראנית"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דברי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפתח ישיבת הממשלה: "אני מבקש לפתוח את ישיבת הממשלה בדברי ברכה לנשיא טראמפ על החלטתו החשובה בעניין איראן. ברור לחלוטין, אם בוחנים את ההסכם הזה, שאם לא ישתנה דבר, לאיראן יהיה ארסנל של נשק גרעיני תוך שנים ספורות. ההסכם לא בולם את זה, הוא מייצר נתיב מובטח ליצירת מערך העשרה שיכול להביא את איראן בהזנקה מהירה לעשרות רבות של פצצות אטום, אפילו מעבר לכך, ולכן ההחלטה היא כל כך חשובה".

    "החלטתו של הנשיא טראמפ יצרה הזדמנות לתקן את הסכם הגרעין וגם לעצור את התוקפנות האיראנית הגוברות באזורנו. אני מאמין שכל ממשלה אחראית, וכל מי שמבקש לקדם שלום וביטחון בעולם, צריך לנצל את ההזדמנות שההחלטה של הנשיא טראמפ יצרה, על מנת לשפר את ההסכם או לבטלו וכמובן לעצור גם את התוקפנות האיראנית. מובן מאליו שצריך לתמוך בהחלטה של הנשיא להטיל סנקציות על משמרות המהפכה. משמרות המהפכה הן זרוע מרכזית של איראן להפצת טרור בעולם וכמובן להפצת תוקפנותה במזרח התיכון".

    באשר לפרישת ארה"ב מאונסק"ו, אמר נתניהו "בסוף השבוע אני הנחיתי את משרד החוץ להיערך ליציאתה של ישראל מארגון אונסק"ו. אונסק"ו הפך לבמה להחלטות הזויות, אנטי ישראליות, אנטישמיות למעשה. אנחנו מקווים שהארגון ישנה את דרכו, אבל איננו תולים תקוות בכך, ולכן ההנחיה שלי לעזוב את הארגון עומדת בעינה ונתקדם קדימה לביצוע".



    0 תגובות